مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی :
اولین محموله کمک های مردم استان مرکزی به وزن 35 تن ودر قالب پنج کامیون به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.
کد خبر: ۸۱۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 23 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به استقبال خوب مردم استان مرکزی در کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله کمک های مردم استان مرکزی به وزن 35 تن ودر قالب پنج کامیون به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

وی افزود: این محموله شامل اقلام خوراکی و غیر خوراکی ، البسه ، پتو ، آب معدنی فرش ، موکت و اقلام بهداشتی است که با مشارکت مردم در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری  در شهرستانهای ساوه، تفرش دلیجان، محلات و اراک جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه محموله کمک‌های سایر شهرستان‌ها نیز در هفته آینده اعزام می شود ، افزود: خیران استان مرکزی مبلغ 60 میلیون تومان نیز به صورت نقدی به سیل زدگان جنوب شرقی کشور کمک کردند.

وی با بیان اینکه تعداد ۸۰ پایگاه کمیته امداد استان مرکزی و مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان به منظور کمک به مردم سیل زده در استان سیستان و بلوچستان هستند، گفت: شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره)، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸ و کد دستوری#۱ *۸۸۷۷*آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست استان مرکزی برای سیل زدگان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار