شهردار همدان گفت: همدان برای نخستین بار موفق به دریافت ۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت شد که این اوراق برای ساماندهی حمل و نقل عمومی خواهد یافت.
کد خبر: ۸۱۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 22 January 2020
شهردار همدان گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری در سال آینده به نسبت امسال با ۲۵ درصد افزایش به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

به گزارش فارس، عباس صوفی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۹ به شورا اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال آینده به نسبت امسال با ۲۵ درصد افزایش به شورای اسلامی شهر همدان ارائه شد.

وی از ارائه بودجه پیوست طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان به شورا خبر داد و گفت: این پیوست را وارد بودجه سال آینده نکرده‌ایم و بلندمدت است، به طور قطع عواید بسیاری برای شهرداری خواهد داشت.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری طرح‌هایی را در دست پیگیری دارد که می‌تواند اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه ماده ۶۸ قانون شهرداری‌ها ۶۰ درصد جاری و ۴۰ درصد عمرانی را در بودجه لحاظ کرده است گفت: با این حال بودجه امسال شهرداری همدان ۵۵ درصد در بخش عمرانی و ۴۵ درصد در حوزه جاری هزینه شده است.

صوفی با اشاره به اینکه برای بودجه پیشنهادی سال آینده نیز ۶۱ درصد در بخش عمرانی و ۳۹ درصد جاری به شورا ارائه شده است افزود: این در حالی است که حقوق و دستمزد‌ها افزایش ۴۰ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از بودجه عمرانی را باید به پرداخت بدهی‌های شهرداری اختصاص دهیم گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه سال آتی شهرداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار