علینقی حیدریان خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان: علینقی حیدریان مدیر کل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه عملیات اجرایی بند خاکی ارمیان، قدس و حوضه کلاچون میامی به اتمام رسید، گفت: پروژه‌های آبخیزداری میامی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۱۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 22 January 2020

نتیجه تصویری برای علینقی حیدریان

مدیر کل منابع طبیعی استان سمنان ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های صندوق توسعه ملی و جلسه و جلوگیری از قطع و قاچاق درختچه تاغ با حضور دادستان میامی به میزبانی اداره منابع طبیعی این شهرستان بابیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای حوزه آبخیزداری به استان اختصاص‌یافته است، ابراز داشت: بخشی از پروژه‌های آن در شهرستان‌ها طی دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی با اشاره به تخصیص قابل توجه اعتبارات به پروژه‌های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی، ابراز داشت: اگر روند تخصیص اعتبار به طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در سال‌های آینده ادامه یابد شاهد اجرای پروژه‌های بیشتری در این بخش مهم و حیاتی خواهیم بود.

 علینقی حیدریان بابیان اینکه بندهای آبخیزداری روستاهای ارمیان، قدس و حوضه کلاچون شهرستان میامی از پروژه‌های صندوق توسعه ملی ۱۰۰ درصد تکمیل‌شده است، افزود: این طرح‌ها طی دهه فجر امسال با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهند رسید.

حیدریان بابیان اینکه همه ساله درخت تاغ در کانون‌های بحرانی فرسایش بادی منطقه کاشت می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر زیبایی این درخت نقش مهمی برای مردم ساکنان حاشیه کویر دارد لذا پاسداشت و نگهداری از این درختان که موجب سرزندگی و حیات بیابان‌ها شدند وظیفه عمومی است.

وی در پایان  افزود: برای مبارزه با سودجویانی که همواره فارغ از منافع جمعی تنها به سود خود فکر می‌کنند باید هم‌پیمان شد تا از تاغ به عنوان عامل سرزندگی کویر حراست و نگهداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار