حشمت‌الله عسگری ؛
به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت حفظ نیروی انسانی موجود گفت: تعریف ساختارهای جدید اداری و افزایش نیروی انسانی، آفت و چالشی اساسی در کشور است.
کد خبر: ۸۱۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 21 January 2020

نتیجه تصویری برای حشمت الله عسگری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنانصبح سه‌شنبه در دیدار با کارکنان فرمانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدام‌های نو در بخش اداری با رویکرد و تفکر جمعی با توجه به پیشرفت فناوری موردتوجه ویژه مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: تعریف ساختارهای جدید اداری و افزایش نیروی انسانی، آفت و چالشی اساسی در کشور است.

وی بابیان اینکه اگر برای نیروی متخصص مشکلی ایجاد شود شاید به‌سرعت نتوان نیروی جایگزین انتخاب کرد و خلق و جایگزینی منابع انسانی بسیار سخت است، تصریح کرد: نامه‌ای در مخالفت و لغو طرح در اختیار نهادن کارمندان به دلایل مختلف به کارگزینی ادارات ارسال کردم.

حشمت الله عسگری با تأکید بر لزوم حفظ نیروی انسانی موجود بیان کرد: مهم‌ترین رکن و محور توسعه در دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات تولیدی و توجه به نیروی انسانی است که می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت موجود گام‌های بزرگی را در مسیر رشد و توسعه برداشت.

عسگری با تأکید بر اینکه با فن اصولی و مدیریتی و رویکردهای مختلف می‌توان در یک مجموعه فعالیت کرد، ابراز داشت: ساختارگرایی در کشور یک آفت است و متأسفانه شاهدیم که برای انجام هر کاری یک ساختار جدید تعریف می‌شود که این موضوع به‌طور کامل اشتباه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه تشنگی توسعه ساختار باید حذف شود، افزود: برای ایجاد توسعه پایدار باید تخصص افراد به‌جای نقش آنان در امور اجرایی در نظر گرفته شود و افزایش تعداد نیرو به معنی افزایش خدمات مردم نیست بلکه بهره‌وری در کار باید تقویت شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه مستندسازی برای انجام اقدامات از دیگر ارکان مهمی است که باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: باید بر اساس شاخص‌ها و عملکردها برای توسعه استان سمنان در تمامی امور اقدام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار