آیین نمادین زنگ سیل مهربانی در راستای جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان اصفهانی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در دبیرستان دخترانه طاهرزاده این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 21 January 2020

رییس اداره پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی با هدف یاری رساندن به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در تمامی مدارس استان دایر شده است افزود: با توجه به اینکه ۱۱ منطقه استان سیستان و بلوچستان با مشکلات شدید ناشی از سیل روبه‌رو شد، اصفهان به عنوان استان معین برای ارسال کمک های مردمی و رسیدگی به مردم شهرستان‌های سرباز و نیک‌شهر انتخاب شده است.

به گفته اکبر بیات بر این اساس کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان اصفهان در ۲ نوبت به تاریخ هشتم و بیستم بهمن‌ماه به آن مناطق فرستاده خواهد شد.

رییس اداره پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان اضافه کرد: کمک‌های غیرنقدی شامل پوشاک، لوازم التحریر، پتو، کنسرو، آب معدنی و دیگر مواد خوراکی با ارزش بیش از ۲ هزار میلیون ریال از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان تا کنون جمع آوری شده است.

وی یادآور شد: استان اصفهان نزدیک به ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در دوره‌های تحصیلی گوناگون در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه دارد که در همه حوادث این جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی استقبال خوب و چشمگیری در اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هموطنان داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار