سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان خبرداد؛
مجید کاشی گفت: طبق مصوبه شورای تاکسی‌رانی معاینه فنی خودرو‌ها به منظور حفظ هفته هوای پاک با ۵۰ درصد تخفیف انجام می‌‎شود.
کد خبر: ۸۱۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 20 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: مجید کاشی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان گفت: تخفیف ۵۰ درصدی برای معاینه فنی تاکسی‌های شهر سمنان تا اسفند امسال اعتبار دارد.

او افزود: در نظر گرفتن تخفیف ۵۰ درصدی برای اخذ معاینه فنی یک راهکار تشویقی و ترغیبی برای رانندگان تاکسی برای دریافت معاینه فنی است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان بیان کرد: اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای اخذ معاینه فنی برای تاکسی‌های شهر با هدف حفظ هوای پاک و جلوگیری از تردد خودرو‌های فرسوده در شهر انجام شده است.

کاشی تصریح کرد: خودرو‌های درون شهری تا حد زیادی در آلودگی هوا نقش دارند و شهرداری برای کاهش آلایندگی و تردد وسیله نقلیه شخصی، در کنار طرح‌های تشویقی برای تاکسی‌ها به منظور اخذ معاینه فنی به دنبال نوسازی و توسعه ناوگان عمومی است.

او اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۰ تاکسی در شهر سمنان تردد دارند که ۸۵ درصد تاکسی‌های شهری سمنان ۲‌گانه سوز است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان گفت: عمر تاکسی‌های درون شهری ۹ سال و اتوبوس ۱۲سال تعیین شده و بعد از این مدت ناوگان فرسوده تلقی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار