بهروز اسودی:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، با اشاره به تفویض اختیارات وزارت خانه به ادارات کل، گفت: ازاین‌پس تمام مراحل صدور مدارک و جوازها در استان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۱۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 20 January 2020

نتیجه تصویری برای بهروز اسودی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در صنعت معدن سمنان، درباره تسهیل گری وزارت صمت درزمینهٔ تولید، ابراز کرد: ازاین‌پس تمام مراحل دریافت مدارک و بررسی کارشناسی جوازهای تأسیس و توسعه، توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌شود.

وی افزود: این امر شامل تمامی مراحل دریافت مدارک، بررسی کارشناسی، درخواست صدور، اصلاح، تمدید و انتقال جواز تأسیس و توسعه به خانه صنعت، معدن و تجارت استان تفویض شده است.

بهروز اسودی گفت: این مراحل از طریق سامانه بهین یاب با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوط و برای داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود که می‌تواند انجام مطلوب امور و ارائه خدمات بهتر به متقاضیان را در برداشته باشد.

اسودی بابیان اینکه دسترسی‌های لازم در فرآیندهای مربوطه برای کارشناسان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه هماهنگ ایجاد و پشتیبانی لازم در خصوص امور مربوط به این سامانه انجام‌شده است، ابراز کرد: نظارت بر حسن اجرای امور همچنان بر عهده سازمان صمت استان سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار