تحلیلگر سیاسی و کارشناس عرب بیان کرد؛
«نجاح محمد علی» با انتشار پیام‌هایی توئیتری تاکید کرد سردار قاسم سلیمانی همچون نوری است که با شهادت او همه جا روشن شده است.
کد خبر: ۸۱۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 20 January 2020

سردار سلیمانی همچون نوری همه جا را روشن کرده است

به گزارش تابناک سمنان: «نجاح محمد علی» تحلیلگر سیاسی و کارشناس عرب با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر، سردار شهید قاسم سلیمانی را به عنوان سردار دل‌ها و سردار بدون مرز معرفی کرد و در مدح او نوشت: سردار سلیمانی همچون نوری است که همه جا را روشن کرده است او همانند شمشیری آخته در برابر دشمنان است.

نجاح محمد علی همچنین با سرودن شعری به زبان محلی عراقی درباره شهید ابومهدی الهمندس نوشت: دیگر زمان صبر به پایان رسیده است. بیاید روشن و شفاف سخن بگوییم. تو (ای خرابکار) می‌توانی عکس او (ابومهدی المهندس) را پاره کنی، اما تاریخ او هرگز از هم گسیخته نخواهد شد. ابومهدی المهندس نقطه عطف تاریخ است و نام وی همچون گردنبند مقدسی بر گردن تاریخ آویخته خواهد ماند. هرکس که امروز عکس ابومهدی المهندس را پاره کند در واقع آبروی خود را فروخته و به باد داده است.

وی همچنین در توئیتی به زبان فارسی با اشاره به یکی از اشعار حافظ، درباره شهید قاسم سلیمانی نوشت: «اگر قاسم سلیمانی به دست آرد دل ما را به خال هندویش بخشم سر و دست و تن و پا را»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار