احسان منصور کیایی:
به گزارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از انجام عملیات راهداری زمستانی در ۳۱۵ کیلومتر جاده‌های استان خبر داد و گفت: این عملیات‌ها شامل برف‌روبی و نمک‌پاشی، شن‌پاشی می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 20 January 2020

نتیجه تصویری برای برف روبی با ماشین سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بابیان اینکه عملیات راهداری زمستانی در ۳۱۵ کیلومتر محورهای مواصلاتی استان انجام شد، ابراز داشت: نیروهای راهداری برای انجام عملیات نظیر برف‌روبی و نمک‌پاشی و شن‌پاشی در آمادگی ۱۰۰ درصد قرار دارند.

وی بابیان اینکه امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه‌ها مستقر هستند، ابراز داشت: پس از اطلاع از شرایط آب و هوایی و ورود سامانه‌های بارشی تمامی نیروهای راهداری در آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار گرفتند.

احسان منصور کیایی بابیان اینکه ۲۶۵ تن شن و نمک طی این عملیات راهداری مورد استفاده قرارگرفته است، افزود: عملیات راهداری در محورهای سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان (گردنه آهوان)، شهمیرزاد – فولاد محله – پشت کوه، شهمیرزاد- چاشم- خطیر کوه، ایوانکی – آبسرد و مهدی‌شهر- شهمیرزاد صورت گرفته است

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: با تلاش راهداری و حضور دستگاه‌های امدادی و خدماتی خوشبختانه هم‌اکنون همه راه‌های مواصلاتی استان سمنان باز و تردد در آن جریان دارد و مشکلی در حوزه راه‌ها وجود ندارد.

وی بابیان اینکه به رانندگان توصیه می‌شود قبلاً از حرکات تجهیزات زمستانی را موردبررسی قرار دهند، افزود: بهتر است رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار