مهدی جمال:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، گفت: این استان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی کشور در تهران حضور می‌یابد.
کد خبر: ۸۱۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 15 January 2020

نتیجه تصویری برای نمایشگاه صنایع دستی سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان ظهر چهارشنبه در جلسه تبیین نحوه همکاری و مشارکت شهرداری‌های استان سمنان در برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی کشور به میزبانی میراث فرهنگی سمنان، از برگزاری این نمایشگاه با حضور سمنان خبر داد و بیان کرد: این رویداد مهم، از ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی درباره اقداماتی که تاکنون برای حضور در این نمایشگاه انجام‌شده است، توضیح داد: واریز وجه برای اختصاص زمین و استقرار غرفه استان سمنان در این نمایشگاه انجام‌شده است.

مهدی جمال بابیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند در رونق و تقویت حضور استان در این نمایشگاه نقش به سزایی را ایفا کند، تأکید کرد: غرفه‌ای ویژه برای حضور شهرداری‌های استان در این جشنواره در نظر گرفته خواهد شد.

جمال در خاتمه و بابیان اینکه عرضه محصولات و صنایع‌دستی شهرهای استان در این غرفه می‌تواند در رونق اقتصاد شهری بسیار تأثیرگذار باشد، تأکید داشت: یکی از راه‌های تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری، حضور در نمایشگاه‌های منطقه‌ای و کشوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار