مسعود جهانسیر:
به گزارش تابناک سمنان: مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم و تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها است، گفت: طرح پیشگیری اعتیاد با همراهی ۵۶ تیم مردمی در شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 15 January 2020

نتیجه تصویری برای اعتیاد

رئیس اداره بهزیستی شاهرود صبح چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه طرح پیشگیری اجتماع‌محور از اعتیاد از طریق سه مؤسسه هم‌اکنون برای شاهرود در حال اجرا است، ابراز داشت: این اقدام با همراهی ۵۶ تیم مردمی در ۱۶ محیط برنامه‌ریزی‌شده است.

وی بابیان اینکه هفت مرکز بهبودی اقامتی، دو مرکز سرپائی و درمان اعتیاد و یک مرکز کاهش آسیب در این شهرستان وجود دارند، ابراز داشت: این مراکز هم‌اکنون در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود است و بهزیستی برای درمان و بهبودی این بیماران گام‌های خوبی را برداشته است.

مسعود جهانسیر بابیان اینکه یکی از اقدامات سازمان بهزیستی کشور در حوزه درمان اعتیاد و باهدف بهبود، توانمندسازی و بازگشت به جامعه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به بیماران بهبودیافته است، تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای معرفی به اداره بهزیستی شهرستان محل زندگی خود مراجعه کنند.

جهانسیر همچنین افزود: قطعاً مبارزه با مواد مخدر به‌تنهایی از عهده یک‌نهاد یا ارگان خارج است و این مهم می‌طلبد تا سایر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی نیز در این مهم گام‌های مؤثرتری را بردارند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار