منوچهر فخری :
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه بیان دستاوردهای اقتصادی دولت در استان مغفول مانده است، گفت: دستگاه‌های اجرایی توفیقات را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۸۱۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 14 January 2020

نتیجه تصویری برای منوچهر فخری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ظهر سه‌شنبه در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری بابیان اینکه بیان دستاوردهای اقتصادی دولت در استان مغفول مانده است، با توجه به اینکه اقدامات اقتصادی و عمرانی دولت می‌تواند منجر به امید افزایی در بین مردم شود لذا انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی توفیقات خود را به اطلاع عموم برسانند.

وی بابیان اینکه خدمات صورت گرفته توسط نظام و دولت کمتر به مردم گزارش‌شده است، ابراز داشت: استان به‌عنوان کارگاه بزرگ عمرانی به شمار می‌رود که در امر اطلاع‌رسانی این طرح‌ها گاهی غفلت می‌شود.

منوچهر فخری بابیان اینکه زیرساخت‌ها برای رونق اقتصادی استان سمنان با اجرای طرح‌های عمرانی فراهم‌شده است، افزود: قطعاً تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بیان اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌ها به مردم افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

فخری بابیان اینکه اقدامات لازم برای توسعه و آبادانی حسین‌آباد کالپوش هم‌اکنون در حال انجام است، در ادامه تصریح کرد: با توجه به حادثه رانش زمین در این روستا در تصمیم‌گیری مقرر شد که سایت جدید احداث شود لذا راه‌سازی، ساخت تقاطع غیر هم‌سطح، طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها و ساخت مسکن در حسین‌آباد کالپوش پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تخصیص ۹۵ درصد از مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال دیگر برای دوم سفر ریاست جمهوری تخصیص داده می‌شود که انتظار می‌رود با این مبالغ شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در سطح استان سمنان باشیم.

وی در پایان بابیان اینکه از هم‌اکنون باید برای سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد، اضافه کرد: قطعاً با همکاری و همراهی یکدیگر می‌توان شاهد کاهش تصادفات در استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار