نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر دیروز سردار سلیمانی توسط دشمنان نظام ترور شد، نگذاریم سردار حاجی زاده توسط دوستان نادان ترور شخصیت شود و چند روز پیش در خیابان ها بخاطر حمله سردار حاجی زاده به پایگاه عین الاسد از وی تشکر می کردیم همین سردار بخاطر مردم از آبرویش گذشت.
کد خبر: ۸۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱ 13 January 2020

به گزارش تابناک تبریز، سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در آئین بزرگداشت و تجدید میثاق اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان با سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یادبود فرزندان ایران در سانحه هوایی اظهار داشت: تبریز بازهم در این برنامه پیشگام شد. این بار با حضور اهالی فرهنگ که خود در این مجلس معزا است هم به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و جان باختگان هواپیما، آفرین بر این درک و فهم شما که باز تبریز قهرمان پیشگام شد تا اهالی هنر و فرهنگ برای بزرگداشت یاد شهدا دور هم جمع شوند.

تشییع 20 میلیون نفری  پیکر سردار سلیمانی  یک واقعه بیدار کننده و یک مرگ بر آمریکای بزرگ بود

وی افزود: نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در تشییع پیکر سردار سلیمانی حاضر شدند. (در شهرهای ایران و عراق) ماهم مصرانه پیگیر تشییع شهدا در تبریز بودیم.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: اثر خون شهید سلیمانی و شهادت غریبانه و مظلومانه او، یک واقعه بیدار کننده و هشدار دهنده بود و مراسم تشییع پیکر ایشان، یک «مرگ بر آمریکا» بود.

وی گفت: شهید سلیمانی وابسته به هیچ حزب و جناحی نبود و پیرو ولایت بود و خط قرمزش هم ولایی بودن بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: پس از چهل سال از انقلاب اسلامی که چنین جمعیتی به تشییع آمد، دوستان و حتی مخالفان را نیز متعجب کرد.

وی تصریح کرد: جانشین شایسته سردار سلیمانی نکته بعدی است که متاسفانه در فضای مجازی نمی بینم به این موضوع پرداخت شود، سردار قاآنی یک‌ سلیمانی دیگر است و قبل از سردار سلیمانی وارد سپاه قدس شده و سال ها تجربه دارد در این موضوعات علاوه بر این، از سال ۷۶ تاکنون جانشین سردار سلیمانی بود.

شهید سلیمانی، سردار قاآنی را بهترین فرد برای جایگزینی خود می دانست

آل هاشم خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی، سردار قاآنی را بهترین فرد برای جایگزینی خود می دانست و‌ رهبر نیز موافق این موضوع بود و سردار قاآنی مانند سردار سلیمانی به دور از دوربین ها و رسانه ها است. سالیان سال در کنار سردار سلیمانی با آرمان ها و ایده های شهید آشناست چهل سال مورد تایید رهبر انقلاب است

وی تصریح کرد: ان شاءالله شاهد درخشش بیش از پیش سپاه قدس با فرماندهی سردار قاآنی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی دیگر از دلایل برگزاری این جلسه توسط هنرمندان، سانحه دلخراش و غم انگیز هوایی است که جای تحسین دارد.

اگر دیروز سردار سلیمانی توسط دشمنان نظام ترور شد، نگذاریم سردار حاجی زاده توسط دوستان نادان ترور شخصیت شود

وی تصریح کرد: اگر دیروز سردار سلیمانی توسط دشمنان نظام ترور شد، نگذاریم سردار حاجی زاده توسط دوستان نادان ترور شخصیت شود  و چند روز پیش در خیابان ها بخاطر حمله سردار حاجی زاده به پایگاه عین الاسد از وی تشکر می کردیم همین سردار بخاطر مردم از آبرویش گذشت.

آل هاشم گفت: احتمالات زیادی وجود دارد. مشکل فنی هواپیما، هک شدن سیستم هواپیما یا پدافند و... هنوز جعبه سیاه بررسی کامل نشده است.

وی با بیان اینکه  سردارحاجی زاده و حتی امروز سردار سلامی در مجلس گفتند کاش ما نیز می مردیم، اظهار داشت: در بسیاری از کشورها بعد از اینگونه حوادث دیرتر به مردم اطلاع داده اند و این حادثه هم می تواند به خاطر آن احتمالات باشد و هم مربوط به خطای انسانی باشد.

 قدرت موشکی را مدیون شهید طهرانی مقدم هستیم

امام جمعه تبریز با بیان اینکه همه این قدرت موشکی را مدیون شهید طهرانی مقدم هستیم، گفت: سپاه همان سپاهی است که در دفاع مقدس افتخار آفرید و در تمام بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله در خدمت مردم بوده است و هم سپاه عزیز است و هم جانباختگان هواپیما که به شهادت رسیدند، عزیز هستند که اکثرا جوان و نخبه بودند.

آل هاشم تصریح کرد: به فرماندهان عزیز سپاه عرض می کنیم که در دل ما جا دارید.

وی ادامه داد: کشور در سوگ این عزیزان عزادار است چراکه جانباختگان فرزندان این کشور و ملت بودن و رهبر انقلاب با تاسف فراوان درگذشت جانباختگان سانحه هوایی را تسلیت گفتند و از این اتفاق با عنوان مصیبت اسم بردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار