منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه جانمایی شهدای گمنام پارک کوهستان سمنان در دستور کار است، گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای اجرای پروژه اقدام کنند.
کد خبر: ۸۱۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 07 January 2020

نتیجه تصویری برای پارک کوهستان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه نشست هیئت‌مدیره باغ‌موزه دفاع مقدس سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه جانمایی شهدای گمنام پارک کوهستان سمنان در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای اجرای این پروژه با تعامل و همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در اجرای تعهدات در تکمیل این طرح مهم عمرانی و ارزشی در ماه‌های گذشته اقدام‌های خوبی انجام دادند، بیان کرد: اقدام‌های دستگاه‌های اجرایی برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به‌صورت موردی و مستمر بررسی می‌شود.

منوچهر فخری بابیان اینکه تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای ساخت مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان سرعت گیرد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای تکمیل این طرح مهم ملی اقدام‌های خوبی انجام‌شده است و با تلاش مضاعف برای عملیات ساخت مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان اقدام شود.

فخری با تأکید بر لزوم تقویت همکاری و تعاملات دستگاه‌های اجرایی سمنان تصریح کرد: دولت با تمام توان برای ساخت این طرح مهم ملی در تلاش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار