غلامرضا طحان:
به گزارش تابناک سمنان: معاون اداره کل راهداری استان سمنان از اعلام آمادگی صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای در مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی در تهران خبر داد و گفت: ۴۴ اتوبوس به مراسم تشییع شهدا اعزام شد.
کد خبر: ۸۱۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 06 January 2020

نتیجه تصویری برای غلامرضا طحان

غلامرضا طحان شامگاه یک‌شنبه در حاشیه اعزام کاروان عزاداران استان سمنان به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی به تهران، بابیان اینکه ۴۴ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مشتاقان شرکت در مراسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استان تهران اعزام شدند، ابراز داشت: هم‌زمان با حضور میلیونی مردم در وداع با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بنا به تأکید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر اعزام حداکثری ناوگان مسافربری این امر صورت گرفته است.

وی افزود: از این تعداد سه دستگاه از شهرستان شاهرود، سه دستگاه از شهرستان دامغان، ۱۰ دستگاه از گرمسار و ۲۸ دستگاه از شهرستان سمنان به مراسم وداع با سردار در تهران اعزام‌شده است.

غلامرضا طحان بابیان اینکه ناوگان حمل‌ونقل مسافر استان آماده جابه‌جایی مسافران به تهران برای حضور در مراسم است، ابراز داشت: هم استانی‌هایی که قصد شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی رادارند مشکلی در زمینهٔ حمل‌ونقل نخواهند داشت.

طحان در ادامه اضافه کرد: در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در این صنف این آمادگی کامل برای همکاری وجود دارد و درنهایت همه تلاش‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار