مهدی صمیمیان:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان گفت: یکی از رسالت‌های بخشداری‌ها صدور مجوز برای اخذ عوارض تفکیک اراضی و افراز در محدوده قانونی روستاها طبق قوانین جدید است.
کد خبر: ۸۱۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 05 January 2020

نتیجه تصویری برای مهدی صمیمیان

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان بعدازظهر یکشنبه در نشست مسئولان استانداری سمنان با مدیرکل بنیاد مسکن به میزبانی استانداری، خواستار توجه ویژه دهیاران به عوارض تفکیک اراضی شد و تأکید داشت: طبق آخرین اصلاحات قوانین، بخشداری‌ها موظف هستند نسبت به صدور مجوز برای تفکیک اراضی و همچنین دهیاری‌ها نیز برای اخذ آن در محدوده قانونی روستاها اقدام کنند و مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری سمنان در ادامه خواستار همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درزمینهٔ اجرا و گزارش تفکیک اراضی و اعلام آن به بخشداری‌ها شد.

حسن ترکمانی بابیان اینکه اقدامات فنی و عمرانی در خصوص تحقق سند توسعه میامی در دفتر فنی استانداری سمنان در حال انجام است، بیان داشت: تکمیل ساخت‌وساز جدید در کالپوش یکی دیگر از مطالبات در این شهرستان است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان نیز ضمن بیان اینکه بنیاد مسکن‌ طرح‌های توسعه‌ای در میامی را تهیه کند، گفت: بنیاد مسکن می‌تواند با تهیه طرح‌های توسعه‌ای برای رونق و تقویت روستاهای این شهرستان، به فرآیند تحقق اهداف و سیاست‌های این سند سرعت بخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار