نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست پهپاد های امریکایی در بغداد گفت: شهادت این سردار، چهره تروریستی امریکا را بیش از پیش و به صورت مستقیم به جهانیان ثابت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۱۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 04 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عبدالرضا مصری در خصوص شهادت سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی، اظهار داشت: پس از شکست داعش و تروریست‌های امثال آن در عراق که همگی از دست نشانده‌های آمریکا بودند، آن‌ها مجبور شدند دست به چنین عمل زشتی بزند و این حرکت چهره تروریستی آمریکا را به جهانیان ثابت کرد.

وی افزود: خون شهید سلیمانی اسباب اتحاد در بین محورهای مقاومت را فراهم خواهد کرد و از این پس کشورهای بیشتری به خطوط مقاومت اضافه خواهند شد و این مساله از ثمرات خون این سردار بزرگ دلها خواهد بود.

وی با اشاره به ثمرات و برکات شهادت این سردار عزیز در داخل کشور نیز، یادآور شد: هرچند که با شهادت این مرد والا مقام به جایگاه واقعی خود دست پیدا کرد اما قطعا شهادت سردار سلیمانی برای مردم اسلامی ایران یک درد بزرگ خواهد بود و رایحه خون شهید سلیمانی انسجام و استحکام را در برابر امریکا در بین تمام مردم و مسئولین بیش از پیش ایجاد خواهد کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پرورش یافتگان مکتب قاسم سلیمانی اجازه نخواهند داد خون این سردار والا مقام روی زمین بماند و ادامه دهند راه این سردار بزرگوار خواهند بود و امیدواریم شهادت این مرد بزرگ باعث بیداری تمام مردم در جهان شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار