مهدی یحیایی:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از امکان ثبت شکایت مردمی در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت خبر داد و گفت: ۱۸۵ مورد شکایت مردمی در استان ثبت‌شده است.
کد خبر: ۸۱۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 04 January 2020

تصویر مرتبط

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه امکان ثبت شکایات مردمی در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت فراهم‌شده است، اظهار داشت: در این مدت ۱۸۵ مور شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات به این سازمان ارائه‌شده است.

وی گفت: پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به‌ویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بازرسی از واحدهای صنفی استان در قالب طرح‌های مختلف انجام‌گرفته است.

مهدی یحیایی بابیان اینکه در هفته گذشته سه هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام‌شده است، افزود: ۲۹۱ مورد پرونده تخلف در راستای این بازرسی‌ها ایجادشده و ۳۴۷ مورد تخلف از سوی واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته است.

یحیایی همچنین با اشاره به اینکه گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، عدم ارائه برگ خرید و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق از مهم‌ترین تخلفاتی بود که در این مدت گزارش‌شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی این تخلفات ۲۶ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال بود که پرونده تمامی متخلفان برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار