علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اولویت تخصیص منابع مالی استان با طرح‌های اشتغال‌زا است، گفت: اجرای این طرح‌ها نقش مؤثری در توسعه همه‌جانبه ایفا می‌کند.
کد خبر: ۸۱۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 01 January 2020

نتیجه تصویری برای علیرضا اشناگر

استاندار سمنان صبح چهارشنبه در دیدار با تعدادی از فعالان اقتصادی بخش صنعت و کشاورزی استان سمنان به میزبانی دفتر خود، با تأکید بر اینکه اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف اقتصادی باید توجیهی و به نفع اقتصاد استان باشد و رویکردهای غیرکاربردی در اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی حذف شود، اظهار داشت: اولویت تخصیص منابع مالی استان با طرح‌های اشتغال‌زا است که این امر می‌تواند در توسعه همه‌جانبه این استان نقش‌آفرینی کند.

علیرضا آشناگر با اشاره به اینکه رونق تولیدات داخلی تحول عظیمی را در کاهش نرخ بیکاری در استان ایجاد می‌کند، افزود: دولت با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند در کنار فعالان اقتصادی استان است و پیگیری‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید ادامه دارد.

آشناگر بابیان اینکه منابع مالی و اقتصادی استان سمنان در طرح‌های توجیهی باهدف ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی و دیگر بخش‌های اقتصادی با تکیه‌بر رویکردهای کارشناسی در استان به‌صورت مستمر و موردی پیگیری می‌شود.

استاندا سمنان در پایان بابیان اینکه بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برطرف می‌شود، گفت: گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی در بخش بانکی، مالیاتی، بیمه‌ای و گمرکی با جدیت تمام از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار