کد خبر: ۸۱۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 31 December 2019
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگیری دو سارق حرفه ای سیم برق،کنتور آب و باطری خودرو با اعتراف به ۱۰۳ فقره سرقت در یاسوج خبر داد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کنتور آب در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران با انجام اقدامات فني و گشت زني هاي محسوس و نامحسوس و هدفمند، دو سارق حرفه اي را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقيقات فني و تخصصي به ۱۰۳ فقره سرقت اعتراف و از آنان مقادیری اموال مسروقه از جمله یک تن سیم برق، پنج عدد باطری خودرو و ۱۰۰ عدد  شیر آلات کشف  شد و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پايان ضمن قدرداني از تعامل مردم با پليس بر همکاري شهروندان با نيروي انتظامي در برخورد با مجرمان و قانون شکنان تاکيد کرد و از آنان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي غير قانوني مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰  اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با ناهنجاري ها اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار