گردهمایی ۹ دی با حضور مردم و مسئولان برگزار شد؛
گردهمایی پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان در شهرها و نقاط مختلف دیار قومس هم‌زمان با سال‌روز حماسه ۹ دی برگزار و یک روز تاریخی را بار دیگر در دیار عالمان رقم زد.
کد خبر: ۸۰۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 30 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: تجمع مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان دیار سه هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم‌زمان با سالروز حماسه ملی ۹ دی، صبح دوشنبه در حالی برگزار شد که حضور پرشور اقشار مختلف مردم ازجمله جوانان شور و حال وصف‌ناشدنی را به فضای شهرهای دیار قومس هدیه کرده بود.

مردم ولایتمدار مرکز استان سمنان با حضور در میدان امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه هم‌زمان با سالروز حماسه ۹ دی تجدید بیعت کردند گروه‌های مختلف مردمی با حضور در این مکان غریو الله‌اکبر و مرگ بر فتنه‌گر سر دادند. قرار است تا دقایقی دیگر حجت‌الاسلام تقوی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جمع مردم سمنان سخن بگوید.

شاهرودی‌ها و دامغانی‌ها حماسه آفرینند

شاهرودی‌ها هم خیابان ۲۲ بهمن و ساعت گل را وعده حضور پرشور در مراسم ۹ دی قراردادند. پیر و جوان زن و مرد از جای‌جای این شهرستان پهناور، مهد هزار و ۱۰۰ شهید، خود را به میدان امام خمینی (ره) شاهرود رساندند تا بار دیگر نشان دهند که پشتیبان ولایت هستند. قرار است سردار حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی سخنران این گردهمایی مردمی باشد.

گردهمایی مردم ولایتمدار دامغان نیز امروز ۹ دی در آستان امامزادگان محمد و جعفر (ع) در حالی برگزار شد که خانواده شهدا، روحانیان، مسئولان، جوانان، طلاب و دانشجویان و دیگر اقشار در کنار هم یک‌صدا مرگ بر فتنه‌گر را سر دادند این تجمع مردمی با سخنرانی حجت‌الاسلام نصیری فرد در حال پیگیری است و به نماز ظهر و عصر منتج خواهد شد.

مردم میامی نیز از ساعت ۹:۳۰ مراسم باشکوهی را در مسجد جامع برگزار کرده‌اند همچنین گرمساری‌های همیشه درصحنه در گلزار شهدا تجمع مردمی ۹ دی را به منصه ظهور رساندند تا بار دیگر به جهانیان بگویند ما پشتیبان ولایت هستیم.

برگزاری آئین ۹ دی در ۸ شهرستان استان سمنان

در مهدی‌شهر و آرادان قرار است هم‌زمان با نماز مغرب و عشا مراسم ۹ دی برگزار شود اما سرخه‌ای‌ها از ساعت ۱۰ صبح با حضور در میدان ولی‌عصر (عج) بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه تجدید بیعت کردند همچنین مراسم ویژه ۹ دی در درجزین نیز امروز با سخنرانی امام‌جمعه این شهر برگزارشده است.

آئین ویژه ۹ دی اما در ۲۰ نقطه شهری و هشت شهرستان استان سمنان در حالی برگزار می‌شود که این استان امروز سراسر شور حضور و حماسه‌آفرینی است و مردم این دیار یک‌بار دیگر نشان دادند که در پشتیبانی از ولایت فقیه آماده هستند.

برگزاری مراسم ویژه ۹ دی

قرار است آئین ویژه‌ای نیز به مناسبت سالروز حضور مردم کفن پوش شاهرود در نخستین نماز جمعه بعد از ۹ دی تهران که بازتابی جهانی یافت، برگزار شود. حضوری که آن روزها نشان از ولایتمداری این مردم همیشه در صحنه داشت.

مردم بیارجمند، شهمیرزاد، مهدی شهر، امیر آباد، کالپوش، ایوان کی، بسطام و مجن و رویان و دیباج و ده‌ها نقطه دیگر استان امروز یک بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی استان سمنان رقم زدند، مردمی که آمدند تا بگویند ما ولی فقیه‌مان را تنها نمی‌گذاریم. امروز آسمان استان سمنان یکبار دیگر آفتابی بود، آفتابی که بر غریو تکبیر مردم شهید پرور استان سمنان می‌تابید...

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار