دکتر سید مجتبی حسینی، دبیر اولین کنگره بین المللی شهید اقتدار گفت: این برنامه علاوه بر تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهید حسن طهرانی مقدم به عنوان یکی از بنیان گذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال ارائه راهکار‌هایی جهت حل مشکلات و کمبود‌های کشور عزیزمان ایران در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 30 December 2019
دکتر سید مجتبی حسینی، دبیر کنگره بین المللی شهید اقتدار گفت: این برنامه علاوه بر تبیین رشادت ها و ایثارگری های شهید حسن طهرانی مقدم به عنوان یکی از بنیان گذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال ارائه راهکارهایی جهت حل مشکلات و کمبودهای کشور عزیزمان ایران در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی خواهد بود.
 
به گزارش تابناک همدان به نقل از ستاد برگزاری کنگره بین المللی شهید اقتدار حسینی تصریح کرد: باید محتوای اجرای این گونه برنامه‌ ها به نحوی کیفی‌ سازی و انجام شود تا نقش این شهیدان در اعتلای انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه بیشتر تبیین شود. همچنین باید تلاش کنیم دین‌ مان را نسبت به شهدا با برگزاری یادواره‌ و کنگره های  مختلف و تبیین سیره‌ آنها به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان ادا کنیم.

وی افزود: این شهید گرانقدر الگوی جهاد علمی بوده و به نحوی سالیان عمر خود را در ایجاد و توسعه بخش توان دفاعی کشور قرار داده بود که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا خطاب نمودند و فرمودند شهادت این سردار عالی قدر و جمعی از همراهان ممتاز ایشان، واقعیتی تلخ و اندوه بار بود.

حسینی با اشاره به برگزاری اولین کنگره بین المللی شهید اقتدار،در روز سه شنبه 98/8/28 همزمان با هشتمین یادواره بزرگداشت شهید طهرانی مقدم خاطرنشان ساخت: کنگره شهید اقتدار در دوبخش عمومی و علمی برگزار می شود که اهم محورهای بخش عمومی عبارتند از: خودباوری، کارآفرینی، خودکفایی و مدیریت جهادی بیداری اسلامی ، جبهه مقاومت و گام دوم انقلاب اخلاص، ایثار و شهادت و متقاضیان شرکت در کنگره می توانند آثار مدنظر و مرتبط با بخش های مختلف کنگره را بصورت ارائه مقاله،طرح صنعتی،نقاشی،شعر،قصه، دلنوشته، فیلم کوتاه، انیمیشن، پادکست، سخنراني و پوستر برای دبیرخانه کنگره شهید اقتدار ارسال نمایند. 
 
وی افزود: در بخش علمی کنگره نیز، هشت محور پژوهشی تعیین گردیده است که متقاضیان شرکت در بخش علمی کنگره می توانند مقالات و طرح های پژوهشی خود را در یک از محورهای ذیل برای دبیرخانه کنگره ارسال نمایند: تکنولوژی های نوین در صنعت هوافضاتکنولوژی های نوین در صنعت تجهیزات پزشکی فناوری های نوین در صنایع فولاد و آهن فناوری های نوین ورزشی.

دبیر کنگره بین المللی شهید اقتدار گفت: تکنولوژی های نوین در صنعت نفت و پالایشگاهنقش امنیت دفاعی و توان نظامی در ارتقای منافع ملی یک کشورتاثیر تقویت محور مقاومت در افزایش اقتدار جهان اسلاماگر شهید حسن طهرانی مقدم در زمان فعلی حضور داشتند چه راهکارهایی برای مسائل مربوط به حوزه های اقتصادی، صنعتی، ورزشی، سیاسی و فرهنگی ارائه می نمودند.

وی در پایان نیز تاکید نمودند، با توجه به عضویت افراد صاحب نام و متخصصين با تجربه و دلسوز در حوزه های مختلف کنگره شهید اقتدار، طرح ها و مقالات ارسال شده ، توسط هیأت داوران بررسی و در مراسم اختتامیه به آثار منتخب کنگره، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.


شایان ذکر است اختتامیه کنگره شهید اقتدار در اواخر تیرماه سال 1399 برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا تاریخ 99/2/28 می باشد که متقاضیان عزیز می توانند آثار و مقالات خود را تا تاریخ یاد شده از طریق پست الکترونیکی info@tehranim.ir برای دبیرخانه کنگره شهید اقتدار ارسال نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
تابناک عزیز.
ایشان کاندیدای نمایندگی مجلس در همدان هستند. ایا تصور تبلیغ را ندارد.
این همه مدت چرا حال دارند برگزار می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار