حبیب الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه توزیع گاز مایع در استان نیازمند وحدت رویه است، گفت: امیدواریم با بررسی‌های صورت گرفته، شاهد توزیع منظم سوخت باشیم.
کد خبر: ۸۰۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 25 December 2019

تصویر مرتبط

حبیب‌الله خجسته پور شامگاه سه‌شنبه در جلسه بررسی طرح اجرای مدیریت سوخت در محل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، بابیان اینکه وابستگی فعالیت‌های اقتصادی به سوخت، امری بدیهی و انکارناپذیر است، تأکید کرد: مسئولان امر باید با تأمین این نیاز و خدمات‌رسانی شایسته به مردم، راه را برای تقویت تولید در بخش صنعت و کشاورزی هموار کنند و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با خدمات‌رسانی مناسب تاکنون توانسته مدیریت خوبی را بر توزیع سوخت استان داشته باشد اما باید مواردی را نیز موردتوجه قرار دارد.

حبیب الله خجسته پور در ادامه افزود: درزمینهٔ توزیع گاز مایع امروز باید وحدت رویه بین توزیع‌کنندگان در سراسر استان باشیم.

خجسته پور، بابیان اینکه امروز گاز مایع باید به دست مصرف‌کننده حقیقی آن برسد، ابراز داشت: باید با توزیع مناسب و منظم، مانع سوءاستفاده و فروش غیرمجاز گاز مایع شویم چراکه این سوخت باید به طرز صحیح به مصرف‌کننده ارائه شود وگرنه توزیع غیرمجاز آن مخاطراتی در بر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار