معاون استاندار سمنان:
معاون امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات منجر به رونق اقتصادی می‌شود، گفت: ۸۲ طرح تولیدی استان موفق به دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ نشدند.
کد خبر: ۸۰۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 24 December 2019

۸۲ طرح تولیدی استان سمنان موفق به دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ نشدند

به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری ظهر سه‌شنبه در دویستمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه ۱۰۷ طرح تولیدی بخش صنعت، معدن و تجارت برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: به این طرح‌ها رقمی معادل شش هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون ۲۵ طرح تولیدی تسهیلات موردنظر خود را از بانک‌های عامل استان سمنان دریافت کردند، افزود: این طرح‌ها یک هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که تداوم این روند شکوفایی اقتصادی استان را به همراه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه بالغ‌بر ۸۲ طرح تولیدی معرفی‌شده به بانک هنوز موفق به دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ بخش صنعت نشدند، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا در کمترین زمان ممکن موضوع مورد واکاوی قرار گیرد و تسهیلات موردنظر به این واحدها پرداخت شود.

عسگری بابیان اینکه عملکرد برخی بانک‌ها مطلوب اما برخی دیگر عملکرد چندان خوبی از آن‌ها در حوزه رونق تولید گزارش نمی‌شود، تصریح کرد: به این منظور اگر بانکی رقم پرداختی در حوزه تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ نداشته باشد به‌صورت عمومی این اقدام آن‌ها اعلام خواهد شد.

وی بابیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی که موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ می‌شوند باید صادرات خود را نیز در داخل استان سمنان اظهار کنند که این امر ضروری است و از سویی بانک‌ها نیز می‌بایست برای بهبود عملکرد خودشان در حوزه رونق تولید تلاش کافی را داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار