منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اولویت بازسازی منازل مسکونی حسین آباد، گفت:تسهیلات احداثی و معیشتی به ۱۰۸ خانوار آسیب‌دیده روستای حسین‌آباد پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۸۰۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 24 December 2019

نتیجه تصویری برای منوچهر فخری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان صبح سه‌شنبه در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بازسازی مناطق مسکونی روستای حسین‌آباد که از بلایای طبیعی ابتدای سال جاری خسارت دیدند در اولویت نخست قرار دارد، اظهار داشت: تسهیلات احداثی و معیشتی به ۱۰۸ خانوار روستای حسین‌آباد پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به ۷۷ خانوار و شش میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از محل تنخواه به ۲۰۹ خانوار پرداخت‌شده است.

منوچهر فخری با اشاره به اینکه تاکنون پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به خانوار آسیب‌دیده این منطقه پرداخت‌شده است، افزود: ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات احداثی به ۷۹ خانوار و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات معیشتی به ۱۸ خانوار پرداخت شد.

فخری بابیان اینکه احداث سایت جدید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمکی دولت برای حمایت از این خانوار در کالپوش است، تصریح کرد: عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی در ۴۶ هزار مترمکعب آغازشده است و ۹۲ خانوار اصلی و ۱۸ خانوار فرعی برای ساخت مسکن در این سایت، زمین دریافت کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه تاکنون پی‌کنی ۱۰۸ واحد و آرماتوربندی ۸۷ واحد انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: اجرای فونداسیون ۸۴ واحد و نصب اسکلت ۲۱ واحد از دیگر اقداماتی است که در این پروژه انجام‌شده و مابقی مراحل احداث نیز با روند مطلوبی در حال انجام است.

فخری بابیان اینکه در روستای حسین‌آباد کالپوش با اتحاد و همدلی مردم و دولت از بحران عبور کردیم، یادآور شد: مکان‌یابی سایت جدیدالاحداث با نظر مردم این منطقه انجام‌شده است و اقدامات لازم برای اجرای این پروژه انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به وقوع رانش زمین در منطقه کالپوش در ماه‌های ابتدای سال جاری بیان کرد: کمک به مردم این منطقه و جبران خسارت‌های ناشی از این واقعه یکی از دغدغه‌های اصلی دولت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار