دیدار‌های معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛
سه دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 24 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: بازی‌های معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام سه بازی پیگیری خواهد شد.

بازگشت گل‌محمدی به تبریز/ پارس جنوبی بدون سرمربی به پیکان رسید

تراکتور - شهرخودرو/ سه شنبه ۳ دی ساعت ۱۵:۳۰/ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

تراکتور پس از ۵ ناکامی در کسب ۳ امتیاز، ۲ بازی متوالی خود را مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان  با برتری به پایان رساند تا دوباره به جمع مدعیان باز گردد. پس از جدایی دنیزلی از تبریز، هدایت این تیم را به صورت موقت ساکت الهامی برعهده گرفت و به تازگی علیرضا پژمان که پیش از این سابقه مربیگری در این تیم را دارد، به کادرفنی تراکتور اضافه شده است. سرخپوشان تبریزی در ۵ بازی گذشته فقط ۲ گل به ثمر رساندند که آمار خوبی برای آن‌ها به حساب نمی‌آید. در صورت کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی، با توجه به داشتن یک بازی عقب افتاده، پرشورها شانس بالایی برای  رسیدن به رتبه سوم جدول دارند.

 

شهرخودرو پس از کسب ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان آن هم در دقایق پایانی، بازی سختی را در خانه تراکتور خواهد داشت. شاگردان گل محمدی پس از ناکامی در کسب ۳ امتیاز بازی‌های هفته دوازدهم تا پانزدهم، از سد پیکان گذشتند و در صورت برتری مقابل تراکتور، با امتیاز برابر نسبت به سپاهان و پرسپولیس، به صدر جدول لیگ برتر می‌رسند. تقابل سروش رفیعی، هافبک شهرخودرو با تیم سابقش، یعنی تراکتور تبریز، یکی از اتفاقات جالب این بازی خواهد بود. یحیی زمانی که هدایت تراکتور را برعهده داشت، نتایج قابل قبولی را با این تیم کسب نکرد و از هدایت تراکتور برکنار شد.   

گل گهر سیرجان - ماشین سازی تبریز/ سه شنبه ۳ دی ساعت ۱۵:۳۰/ ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

آبی پوشان سیرجانی در هیچکدام از ۱۵ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر موفق به کسب برد نشدند. موضوعی که باعث جریمه بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم از سوی مدیریت باشگاه شد. شاگردان مجید جلالی در گل گهر در ۶ بازی گذشته به ترتیب با تساوی و باخت زمین بازی را ترک کرده‌اند و حالا این فرصت را دارند که در بازی معوقه و خانگی شان، نخستین برد تاریخ سیرجان در لیگ برتر فوتبال را رقم بزنند.

بازگشت گل‌محمدی به تبریز/ پارس جنوبی بدون سرمربی به پیکان رسید

 

ماشین سازی تبریز نیز که پیش از بازی با استقلال به خاطر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنانش، روز‌های پر حاشیه‌ای را سپری می‌کرد، با کسب ۳ امتیاز ارزشمند در ورزشگاه آزادی، کمی به آرامش نزدیک‌تر شد. شاگردان خطیبی در این فصل از رقابت‌ها موفق به شکست تیم‌های مطرحی، چون استقلال، تراکتور و ذوب آهن شدند و حالا به دنبال ۳ امتیاز بازی با گل گهر هستند. ماشین سازان در صورت برتری در این بازی به رتبه ششم جدول صعود کنند.

پارس جنوبی - پیکان/ سه شنبه ۳ دی ساعت ۱۷:۴۵/ ورزشگاه تختی جم

مدیران باشگاه پارس جنوبی، پس از کنار رفتن فراز کمالوند، موفق به انتخاب جانشین او نشدند. بازیکنان پارس نیز که از مشکلات مالی این باشگاه کلافه شده‌اند، درصدد فسخ یک طرفه قراردادشان با این باشگاه هستند و اعلام کردند که در صورت پرداخت نشدن مطالبات شان پیش از بازی با پیکان، حاضر نیستند در این بازی پا به زمین بگذارند.

بازگشت گل‌محمدی به تبریز/ پارس جنوبی بدون سرمربی به پیکان رسید

 

پیکان تهران، در بازی هفته گذشته، نتیجه را لحظات پایانی به شهرخودرو واگذار کرد و حالا برای کسب چهارمین برد خود در لیگ نوزدهم به جم سفر کرده است. شاگردان فرکی از ۴ بازی اخیر خود، متحمل ۳ شکست شده اند. در این بازی به دلیل اخراج فرکی در دیدار مقابل شهرخودرو، این مربی از روی سکو عملکرد شاگردانش را تماشا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار