‌معاون عمرانی استاندار سمنان:
معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه توقف پروژه‌ها حلاوت استفاده از طرح‌ها را نزد مردم از بین می‌برد، گفت: این اقدامات توقف و عقب‌ماندگی اجرای پروژه‌ها را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۰۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 16 December 2019

توقف پروژه‌ها حلاوت استفاده از طرح‌ها را نزد مردم از بین می‌برد

به گزارش تابناک سمنان:  منوچهر فخری عصر دوشنبه در جلسه پیگیری پروژه‌های مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه گاهی عدم تعامل بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان چون آب، برق و گاز، باعث توقف و عقب‌ماندگی در اجرای برخی پروژه‌ها خواهد شد، ابراز داشت: این کج‌سلیقگی‌ها همراه با تاخیر در زمان ‌بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، حلاوت و شیرینی استفاده از این طرح‌ها را برای مردم از بین خواهد برد.

وی بابیان اینکه تغییر کاربری باغات و فضای سبز در بحث مدیریت امور شهری، از خطوط قرمز استانداری است، افزود: درجزین به واسطه باغ‌های پربار زیبا است لذا این ظرفیت‌ها و نعمت‌های خدادادی، حق مردم بوده و باید برای این مردم حفظ و نگهداری شود و شهرداری و شورای شهر، به هیچ‌ عنوان اجازه تغییر کاربری در این خصوص را ندارند.

‌معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه انتقال اعتبار برخی پروژه‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی برای پرداخت حقوق نیروهای طرحی، به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید از این مورد خودداری شود، ابراز داشت: اعتبار و بودجه‌ها باید به پروژه‌هایی اختصاص یابد که روند اقدامات و عملیات اجرایی آن طبق روال و روبه‌پیشرفت باشند و عقب‌ماندگی و توقف چندین ساله معنی ندارد.

فخری بابیان اینکه موارد و مسائل پیرامون راه دسترسی شهرک امیرالمؤمنین (ع) درجزین نیز می‌بایست توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با قید فوریت برطرف شود، در ادامه تصریح کرد: رفع این مشکلات در دستور کار قرار دارد و می‌بایست مورد رسیدگی واقع شود.

وی بابیان اینکه مشکلات واگذاری انشعابات برق، آب و گاز مجموعه سالن ورزشی بانوان درجزین طی تعامل ورزش و جوانان استان طی ۱۰ روز آینده برطرف و این‌ مجموعه باید برای افتتاح در دهه فجر سال جاری آماده شود، افزود: مشکلات انشعابات پروژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز طی ۲۰ روز آینده برطرف خواهد شد و پس از تحویل موقت، باید برای افتتاح در دهه فجر سال جاری از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آماده شود.

به گزارش تابناک سمنان طی این نشست پیرامون رفع موانع و مشکلات پروژه‌های مجتمع صنفی خلیج فارس، منطقه پاپالو مهدی‌شهر، سایت اداری مهدیشهر، پیچ دربند، گازرسانی به دربند، بلوار خلیج فارس، کمربندی مهدی‌شهر و شهمیرزاد، پایگاه کوهستان هلال احمر و کمبودها و مشکلات فولاد محله، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم برای آن‌ها اتخاذ شد

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار