معاون سیاسی استاندار سمنان:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تبیین برنامه‌های دهه فجر از سوی مسئولان ادارات با برگزاری نشست‌های خبری و اطلاع‌رسانی دستاوردها ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۰۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 16 December 2019

مسئولان استان سمنان برنامه‌های دهه فجر را تبیین کنند

به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استانداری سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه برگزاری اولین جلسه تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در سطح استان اقدامی درخور توجه بود، تأکید کرد: این اقدام در راستای شفاف‌سازی افکار عمومی و پیگیری مسائل روز استان و پاسخگویی مدیران صورت گرفت.

وی افزود: جلسات تبیینی شورای اطلاع‌رسانی به‌صورت موضوعی و با توجه به اولویت‌های روز جامعه برگزار شود همچنین باید نیازسنجی جامعه، در انتخاب موضوعات موردتوجه قرار گیرد.

معاون استاندار سمنان گفت: موضوعات جلسه متناسب با نیاز روز جامعه می‌بایست در نشست‌های تبیینی شورای اطلاع‌رسانی انتخاب شود.

خجسته پور بیان کرد: در این نشست‌ها همچنین باید مدیران در راستای موضوع جلسه، دعوت شوند از سوی دیگر زمان برگزاری جلسات محدود نباشد و بر اساس مقتضیات و ضرورت، جلسات تبیینی می‌بایست استمرار یابد.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای تبیینی شورای اطلاع‌رسانی باید به اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم توجه شود، گفت:  مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برای دهه اول بهمن‌ماه برنامه‌های خود را در نشست خبری با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اطلاع‌رسانی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه فضای مجازی یکی از تاثیر گذارترین ابزارهای اطلاع رسانی و آگاه‌سازی در جامعه است که باید استفاده صحیح از این فضا مد نظر قرار گیرد، بیان کرد: نشر خبر و شفاف‌سازی و افزایش اعتماد جامعه به انعکاس اخبار باید مورد توجه مدیران و فعالان فضای مجازی قرار گیرد.

خجسته پور با تاکید بر اینکه فضای مجازی را نمی‌شود در غالب فضای رسانه‌ای تعریف کرد، افزود: اما می‌توان با مداخله و ساماندهی فعالان فضای مجازی، آسیب‌های این فضا در جامعه را  پیشگیری، مدیریت و به حداقل رساند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار