بهروز اسودی:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صمت استان سمنان از برپایی نمایشگاه شب یلدا در شهر سمنان با ۱۱۰ غرفه خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام است.
کد خبر: ۸۰۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 15 December 2019

تصویر مرتبط

رئیس سازمان صمت استان سمنان صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی صنعت، معدن تجارت سمنان بابیان اینکه نمایشگاه شب یلدا با ۱۱۰ غرفه در شهر سمنان برپا می‌شود، ابراز داشت: این نمایشگاه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه‌ سمنان دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با توجه به ایام پایانی فصل پائیز، فرارسیدن شب یلدا و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و صنفی از سطح استان و همچنین چند استان همجوار نیز حضور خواهند داشت.

بهروز اسودی ضمن بابیان اینکه ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۷ لغایت ۲۲ شب است، افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از تاریخ ۲۴ آذرماه در شهرستان سمنان آغاز می‌شود که تا ۲۹ آذرماه آماده میزبانی از علاقه‌مندان و مصرف‌کنندگان است.

اسودی بابیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام است، در ادامه تصریح کرد: در نمایشگاه شب یلدا گروه‌های کالایی خشکبار، انواع شیرینی و شکلات، ترشیجات، میوه خشک و تازه، مواد شوینده و بهداشتی، پوشاک و کیف و کفش با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان سمنان در خاتمه بابیان اینکه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت، افزود: در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه‌داران مشاهده کنند می‌توانند مراتب را اطلاع دهند تا برخورد قانونی از طرف بازرسان صورت گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار