جلسه شورای اداری شهرداری با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز، معاونین و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 15 December 2019

استاندار خوزستان با بیان اینکه اهواز نیاز به مدیران جسور، شجاع، پاسخگو و متعهد دارد گفت: از زحمات شهردار اهواز در این مدت که تمام قد برای بهبود کارها و اصلاح زیرساخت ها ایستاده است و همچنین از اعضای شورای شهر به واسطه اموری که من از نزدیک در جریان آن هستم و همیاری و همکاری در کار ها تشکر می کنم.

شریعتی با اشاره به موضوع آبگرفتگی های بعد از بارندگی گفت: در اولین فرصت نشستی مشترک با حضور مدیران شهرداری و آب و فاضلاب اهواز برای تبادل نظر و تقسیم وظیفه و تصمیم گیری برای پیشبرد کارها و حل مشکلات

مردم به میزبانی استانداری خوزستان تشکیل خواهد شد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه دسترسی شهروندان به مدیران مناطق باید اصلاح و تسهیل شود اظهار کرد: از شهرداران مناطق انتظار فعالیت بیشتر و موثرتری داریم باید در مدیریت امور شهر شبانه روز در خدمت مردم باشید وقت بگذارید، میدانی عمل کنید و ارتباط مستقیم با مردم برقرار کنید و در چند ماه منتهی به پایان سال و شروع سال جدید شهر بانشاط تر، زیباتر و تمیزتر باشد و به طور جد میخواهم متفاوت تر از گذشته عمل کنید. 

شریعتی خاطرنشان کرد: شهرداری یکی از مهم ترین دستگاه های اجرایی است که در رضایتمندی و عدم رضایت مندی مردم نقش موثر و مستقیمی دارد. ما متعهد هستیم نسبت به کارکرد و اقدامات درست مدیران حمایت کنیم و در جایی که قصور و کوتاهی باشد نباید انتظار حمایت داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: در مجموعه شهرداری همدلی و همراهی و در مدیریت شهری ثبات باشد تا بتوانیم خدمات بهتر و موثرتری در شهر ارائه کنیم.

در این جلسه شهردار اهواز ضمن خیر مقدم به استاندار خوزستان که برای اولین بار به ساختمان شهرداری اهواز آمدند گفت: از حمایت های بی دریغ استاندار خوزستان از  مدیریت شهری و دغدغه مندی نسبت به موضوعات مختلف و حل مشکلات تشکر می کنم.

گفتنی است در این جلسه آخرین وضعیت دفع آب های سطحی، برنامه استقبال از نوروز و دهه مبارک فجر، تدوین بودجه سال 99 شهرداری سازمان های وابسته و لوایح درآمدی و همچنین مصوبات جلسات قبلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار