در این جلسه بدنبال آن هستیم تا استان‌ها و شهرستان‌های تابعه فعال را شناسایی کنیم. بیشتر قهرمانان وزنه‌برداری ساکن شهرستان‌های تابعه هستند.
کد خبر: ۸۰۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 15 December 2019

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ۳۱ استان به جلسه نواب رییس فدراسیون وزنه‌برداری دعوت شده‌اند. در این جلسه بدنبال این هستیم تا استان‌ها و شهرستان‌های تابعه فعال را شناسایی و بانک اطلاعاتی خود را کامل‌تر کنیم.

«بهار بهرامی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جلسه نواب رییس هر ساله برگزار می‌شود تا سیاست‌های فدراسیون به نواب رییس در بخش زنان مستقیم اعلام شود. همچنین در این جسله عملکرد و بازخورد کاری آنان را ارزیابی می‌کنیم. اگر نواب رییس پیشنهاد خاصی داشتند، آنها را به گوش ما برسانند تا در صورت مفید بودن آن پیشنهاد، به دیگر استان‌ها تعمیم دهیم. از آنان اطلاعات بیشتری می‌خواهیم تا بانک اطلاعاتی خود را کامل‌تر کنیم.

وی افزود: در این جلسه بدنبال آن هستیم تا استان‌ها و شهرستان‌های تابعه فعال را شناسایی کنیم. بیشتر قهرمانان وزنه‌برداری ساکن شهرستان‌های تابعه هستند.

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: در این جلسه از «علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه‌برداری خواستیم تا حضور داشته باشد و هیات‌ها متوجه اهمیت بخش زنان شوند. اگر نواب رییس مشکلی دارند، آن را به طور مستقیم با رییس فدراسیون در میان بگذارند. همچنین از «مهین فرهادی‌زاد» معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان و «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برای حضور در فدراسیون وزنه‌برداری دعوت کردیم. آنان در این جلسه با ارایه رهنمودهای بسیار، انگیزه نواب رییس را افزایش می‌دهند و مسوولان استان‌ها مشکلات خود را به صورت مستقیم باید مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این جلسه، با توجه به حساسیتی که دوپینگ دارد، کلاس آنتی دوپینگ را برای نواب رییس برگزار می‌کنیم. در این کلاس مبارزه با دوپینگ را به آنان گوشزد می‌کنیم تا تمامی هم و غم خود را بر روی وزنه‌برداران به ویژه ملی‌پوشان بگذارند تا ملی‌پوشان از یک اردو به اردوی بعدی رها نشوند.

بهرامی ادامه داد: در این میان برنامه‌های آتی را به آنان اعلام می‌کنیم تا همسو با برنامه‌های فدراسیون پیش بروند. قول فدراسیون برای خرید تجهیزات وزنه‌برداری استان‌ها پابرجاست. نواب رییس مشکلات خود را به صورت مستقیم به گوش مسوولان برسانند.

گردهمایی نواب رییس زنان وزنه‌برداری استان‌ها ۲۵ آذر در محل فدراسیون وزنه‌برداری در تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار