مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری داری فارس با اشاره به اینکه هنوز هیچ گونه اعتباری استانی تامین نشده است افزود: سازمان برنامه و بودجه هنوز نتوانسته اعتبارات استانی را فراهم کند.
کد خبر: ۸۰۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 15 December 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:شهرام منتصری در شورای کشاورزی استان بیان کرد: برای رفع خطرات سیلاب در منطقه دروازه قرآن ٧ بند و در منطقه سعدی ١٢ بند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در راستای ایجاد بند در دروازه قرآن ٩ میلیارد تومان و در منطقه سعدی نیز ١٧ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این سازمان است.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس تاکید کرد: اعتباری برای این موضوع در نظر گرفته نشده و ردیف مجزایی در این سازمان نداشته و در قالب اعتبارات سازمان جنگل ها و مراتع کشور آمده است.

منتصری در خصوص اعتبارات سازمان جنگل ها گفت: در راستای اجرای پروژه های آبخیزداری در استان فارس مقرر شده ۶٧ میلیارد تومان توسط سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و به همین میزان توسط استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ گونه اعتباری استانی تامین نشده است افزود: سازمان برنامه و بودجه هنوز نتوانسته اعتبارات استانی را فراهم کند.

منتصری در خصوص عدم اجرای طرح های آبخیزداری در فارس متذکر شد: در استان فارس بیش از دو هزار و ٨٠٠ پروژه آبخیز داری در استان اجرایی شده و ۴١ پروژه دیگر نیز در حال فعالیت است .

او افزود: ٢٠٠ طرح آبخوان داری نیز با پیش‌بینی بیش از هزار و ٨٠ میلیارد تومان اعتبار نیز تدوین شده و پس از جذب اعتبارات لازم در این بخش این طرح ها نیز اجرایی خواهند شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار