امیر عمیدی:
به گزارش تابناک سمنان: امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود بابیان اینکه پروژه راه‌سازی عباس‌آباد- کاهک در کاهش تصادفات نقشی حیاتی دارد، گفت: تکمیل این طرح ۲۵میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.
کد خبر: ۸۰۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 14 December 2019

نتیجه تصویری برای امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان پیش از ظهر شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ۴۸ درصد از راه‌های استان در مناطق شرقی قرار دارد، تأکید کرد: بار حمل‌ونقل زیادی بر دوش راه‌های شرق استان سمنان قرار دارد و لذا این امر می‌طلبد تا توجه ویژه‌ای نیز به این راه‌ها داشته باشیم.

وی بابیان اینکه یکی از معضلات در مسیر تهران- مشهد حدفاصل شهرهای تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، تصادفات به‌خصوص در کری دور میامی است، تأکید کرد: برای کاهش تصادفات پروژه مسیر جدید عباس‌آباد میامی تا کاهک در دست‌ساخت است.

امیر عمیدی در شاهرود، بابیان اینکه تاکنون برای پروژه عباس‌آباد- کاهک ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، تأکید کرد: این پروژه هنوز ۲۵ میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار نیاز دارد تا بتوانیم شاهد تکمیل آن و تسهیل درآمد و شد مسافران باشیم.

عمیدی بابیان اینکه پروژه عباس‌آباد- کاهک یکی از پروژه‌هایی است که به طول ۳۰ کیلومتر در حال انجام است، ابراز داشت: تکمیل این طرح در کاهش تصادفات می‌تواند نقشی حیاتی داشته باشد.

وی درباره بهسازی مسیر شاهرود- آزادشهر نیز، بیان کرد: ۶۰ کیلومتر یا به‌عبارت‌دیگر ۵۰ درصد از کری دور شمال به جنوب در شرق استان سمنان، در محدوده شاهرود - آزادشهر قرار دارد که سه قطعه از بهسازی این مسیر تاکنون به بهره‌برداری رسیده و قطعه چهارم این مسیر نیز به طول ۱۰ کیلومتر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود ادامه داد:  محور بیارجمند به چاه جام یکی دیگر از پروژه‌های شرق استان به طول ۷۱ کیلومتر در دست اجرا است که تاکنون ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده و ۴۰‌میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

عمیدی بیان داشت: محور میامی به جاجرم  نیز به طول ۹۰ کیلومتر از پروژه‌های دیگر این حوزه است که ۲۰ کیلومتر آن  به بهره‌برداری رسیده و ۶۰ کیلومتر دیگر از این راه باقی‌مانده است.

وی بابیان اینکه برای محور بیارجمند به بردسکن بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور ابلاغ‌شده است، گفت: مطالعات این پروژه به  طول ۱۶۰ کیلومتر در حال انجام است.

عمیدی درباره دیگر طرح راه‌سازی شرق استان سمنان، گفت: پروژه شاهرود- طرود-معلمان به طول ۱۷۵ کیلومتر از دیگر پروژه‌های این حوزه است که ۳۵ میلیارد تومان از محل سفر رئیس‌جمهور به آن اختصاص داشته که البته ۱۰ میلیارد تومان آن تاکنون  محقق شده است.

دهقان در ادامه تصریح کرد: مسیر ارتباطی سمنان به معلمان نیز یکی دیگر از مواردی که در بحث کریدور شمال به جنوب در محدوده استان بسیار حائز اهمیت است و : احداث باند دوم سرخه به کوه دشت (تقاطع محور ارتباطی سمنان- سرخه - فیروزکوه به طول شش و نیم کیلومتر)، بهسازی و ایمن‌سازی شهمیرزاد به مهدی‌شهر و محور دامغان به فولاد محله از دیگر پروژه‌های حوزه راه‌سازی این مجموعه را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار