امید حاج محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اداره دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۶ هزار بازدید در مراکز عرضه داشتیم و نزدیک‌ به ۴۸۵۰ مورد از این آمار موارد غیربهداشتی تشخیص داده شده است.
کد خبر: ۸۰۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 10 December 2019

امید حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بازدیدها را از کشتارگاها آغاز کردیم، ابتدا دام زنده معاینه اگر سالم بود وارد مرحله کشتار میشود. گوشت حاصل از کشتار دام بررسی و در صورت سالم بودند پس از ۲۴ ساعت نگهداری در یخچال وارد فروشگاها و مراکز عرضه برای استفاده مردم می شود در فاز بعدی که قصابی ها و مراکز عرضه اداره دامپزشکی به صورت تخصصی از این مکان ها بازدید میکنند.

حاج محمدی تصریح کرد: در این بازدید سلامت گوشت چک‌ می شود و تمام آیتم های که مدنظر سلامت یک‌گوشت است رو بررسی و اگر سالم باشد ادامه عرضه انجام می شود، اگر مشکلی داشت ضبط و به روشهای بهداشتی امحا خواهد شد و از چرخه مصرف خارج میشود.

این مسئول گفت: اداره دامپزشکی از ابتدای سال تاکنون ۶۶ هزار بازدید در مراکز عرضه و حدود ۴۸۵۰مورد غیر بهداشتی شناسایی و بر حسب میزان تخلف به مراجع قانونی ارجاع و برخورد لازم صورت میگیرد.

مدیر کل اداره دامپزشکی استان کرمانشاه  در پایان گفت:علاوه بر این بازدید ها اداره دامپزشکی از طریق گزارشات مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲و شماره ادارات شهرستان ها پاسخگو شکایات خواهند بود و در اسرع وقت کارشناسان و همکاران اداره دامپزشکی برای رسیدگی به محل گزارش شده اعزام می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار