اینستاگرام به کاربران اجازه دانلود فیلم و عکس‌های موجود در این شبکه‌‌اجتماعی را نمی‌دهد،اما روش‌هایی برای دانلود این موارد وجود دارد.
کد خبر: ۸۰۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 09 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: اینستاگرام جزو محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران به شمار می‌رود که روزانه محتواهای گوناگونی در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. موضوعات متنوعی که میلیون‌ها نفر انسان در سراسر جهان درگیر آن هستند. به همین دلیل می‌توان این برنامه اجتماعی را یک بستر مناسب برای افراد مختلف دانست که به راحتی می‌توانند علایق خود را دنبال و پیدا کنند.

اما مشکلی که در استفاده از این پلتفرم اجتماعی وجود دارد این است که شما نمی‌توانید ویدیو‌ها و عکس‌های اینستاگرامی را به صورت مستقیم از خود برنامه دانلود کنید. برای همین باید با استفاده از برنامه‌های مختلف این کار را انجام دهید. ما در این قسمت سعی کرده‌ایم آسان ترین و سریع ترین روش دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

بهترین ترفند برای دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام

همان طور که اشاره شد امکان دانلود مستقیم از خود این برنامه وجود ندارد و باید به دنبال راه حل بود. بهترین روش پیشنهادی ما به شما استفاده از برنامه‌ها و وب سایت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام است. به عنوان مثال با ابزارهای  سایت AloInstagram می‌توانید تمامی فیلم‌ها و تصاویر دلخواه انتخابی‌تان را با کیفیتی بالا و در عرض چند ثانیه دانلود و در گوشی موبایل یا تبلت‌تان ذخیره کنید.

مراحل دانلود تصاویر و فیلم‌های اینستاگرامی

برای شروع دانلود عکس یا ویدیو به اینستاگرام بروید و از قسمت سه نقطه کنار پست مربوطه URL Copy یا عبارت copy link را انتخاب کنید و آن را در کادر Instagram Downloader سایت پیست (Paste) کنید. با این کار در عرض چند ثانیه پست مربوطه را دانلود شده تحویل بگیرید.

آموزش قدم به قدم دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام

با انجام مراحل زیر می‌توان فیلم و تصاویر اینستاگرامی را با وضوح بسیار عالی در تمامی دستگاه ها مانند رایانه، تبلت، موبایل اندرویدی، آیفون، مک، ویندوز و ... ذخیره کرد.

  • قدم اول برای دانلود از اینستاگرام

به سراغ اینستاگرامتان بروید و پستی را که پسنده‌اید و می‌خواهید در موبایل و کامپیوترتان ذخیره کنید باز نمایید.

معرفی بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

  • قدم دوم

لینک URL فیلم یا عکسی را که می خواهید، کپی کنید.

معرفی بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

  • قدم سوم

وارد آدرس https://aloinstagram.com/download-instagram-videos/ شده و لینک کپی شده پست را در بالای جعبه متن جاگذاری (paste) کنید.

معرفی بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

  • قدم چهارم

در آخر کار هم بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

معرفی بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

به همین سادگی! ویدیو و تصاویر شما برای نمایش آماده خواهند شد. با این ترفند همیشه و در هر موقعیتی می‌توانید پست‌های محبوب اینستاگرامی‌تان را دانلود و ذخیره کنید.

ذخیره کردن فیلم و تصاویر مختلف اینستاگرامی بدون برنامه

یکی از جذاب‌ترین راه‌هایی که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم همین راه هست. راهی که در آن نیازی به نصب هیچ گونه برنامه ای برای دانلود نیست و می توانید خیلی راحت فایل های دلخواهتان را ذخیره کنید.

  • از تصویر موردنظرتان اسکرین شات بگیرید!

این روش فقط برای عکس‌های اینستاگرامی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به هیچ وجه ویدیو ها را پشتیبانی نمی‌کند.  اما متاسفانه کیفیت کمتری نسبت به خود تصویر دارد. جهت گرفتن اسکرین شات لازم است دکمه پاور را به همراه کم کردن صدا به صورت هم زمان نگه داشته و فشار دهید. در گوشی های آیفون نیز با نگه داشتن دکمه هوم و پاور می‌توان این کار را انجام داد.

  • به کارگیری از گزینه save اینستاگرام

با قابلیت ذخیره سازی پست‌ها در خود اینستاگرام شما قادر خواهید بود که هر پستی را بدون این که حافظه گوشی‌تان پر شود ذخیره کنید. برای مشاهده دوباره نیز باید وارد اکانت خود شوید. اما عیبی که برای این نوع ذخیره سازی وجود دارد این است که اگر صاحب پیج پستش را حذف کند شما دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت.

  • از پیامرسان‌ها برای دانلود فایل های اینستا کمک بگیرید

برای این کار لازم است بر روی سه نقطه کنار پست مربوطه کلیک کنید و گزینه copy link را انتخاب کنید. بعد از کپی کردن، پیام‌رسان را باز نمایید و لینک را پیست کنید. بعد بر روی فایل که می تواند فیلم یا عکس باشد زده و آن دانلود شده تحویل بگیرید.

معرفی بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

اپلیکیشن‌های دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام در آیفون

اگر جزو کاربران گوشی های آیفون هستید با نصب یکی از برنامه های Grab و Instasaver اقدام به دانلود کنید. استفاده از این برنامه‌ها بسیار آسان است. شما فقط کافی است لینک پست را کپی/پیست کرده و دانلود کنید.

برنامه‌های ویژه اندروید جهت دانلود از اینستاگرام

اینستا کپشن، اینستا دانلودر و Easy downloader جزو برنامه‌های کاربردی برای کاربران گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌روند. روش دانلود در این جا مشابه مراحل و مثال‌های قبلی است.

در این مقاله آسان‌ترین روش‌های دانلود فیلم و تصاویر از اینستاگرام برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون و همچنین دسکتاپ مطرح شد. علاوه براین شما می‌توانید به دلخواه خود با نصب برنامه، به صورت آنلاین یا حالت ذخیره سازی و بدون نصب برنامه یکی برای انجام کار خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار