رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از شناسایی ۵ واحد متخلف در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت اصناف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 09 December 2019

به گزارش تابناک تهران، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از شناسایی ۵ واحد متخلف در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت اصناف این شهرستان خبر داد.
حسن میرزایی روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان ورامین گفت: در راستای اجرای طرح کنترل بازار مصرف، تأمین آسایش و رضایت‌مندی مردم و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالا، گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت در  دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان انجام می‌شود.
وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت به اتفاق اتاق اصناف شهرستان ورامین با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت اصناف، به طور مستمر بازار شهرستان را رصد کرده و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌کند تا کسی به بهانه افزایش قیمت بنزین، خودسرانه قیمت کالاها را افزایش ندهند.
وی تصریح کرد: در گشت و بازرسی بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در مناطق مختلف شهرستان ورامین، بر مواردی از جمله درج قیمت کالا، رعایت مسائل بهداشتی، کم‌فروشی و گران‌فروشی نظارت دقیق می‌شود.
میرزایی گفت: روز یکشنبه در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر تنظیم بازار، وضعیت فعالیت۱۵ واحد صنفی در مناطق مختلف شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، ۵ واحد متخلف شناخته شد.
وی تخلفات این واحدها را عدم درج قیمت و عدم رعایت اصول بهداشتی اعلام کرد و افزود: پرونده این واحدهای متخلف، پس از شناسایی به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف ازجمله گرانفروشی ، کم فروشی و عدم رعایت اصول بهداشت، مراتب را با  ستاد خبری ۱۲۴ در میان بگذارند و یقین داشته باشند که در کمترین زمان ممکن، به موارد اعلام شده، رسیدگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار