در پی نظارتهای مستمر دامپزشکی با دستگاههای اجرایی ذیربط، تعداد 15 مورد جگرکی سیار مشغول به کار در سطح شهر که مبادرت به عرضه غیر بهداشتی جگر و سایر احشاء دام بصورت طبخ شده به شهروندان می نمودند جمع آوری شدند.
کد خبر: ۸۰۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 09 December 2019

15 مورد از جگرکی های سیار سطح شهر قزوین جمع آوری شدند

به گزارش تابناک قزوین،دکتر جلوخانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین افزود : در راستای طرح جمع آوری جگرکی های سیارشبانه درسطح شهرقزوین و بازدیدهای مشترک دامپزشکی قزوین،نیروی انتظامی ، اجرائیات شهرداری و شبکه بهداشت شهید بلندیان، در طی یکماه گذشته تعداد 15 مورد از جگرکی های سیار سطح شهر ،جمع آوری و فرآورده های خام دامی آنها در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی ،توقیف و معدوم شد .

دکتر مهدی جلوخانی بیان داشت: در پی نظارتهای مستمر دامپزشکی با دستگاههای اجرایی ذیربط، تعداد 15 مورد جگرکی سیار مشغول به کار در سطح شهر که مبادرت به عرضه غیر بهداشتی جگر و سایر احشاء دام بصورت طبخ شده به شهروندان می نمودند جمع آوری شدند.

دکتر جلوخانی افزود : عرضه فرآورده های خام دامی باید با رعایت بهداشت در حمل فرآورده های خام دامی و تهیه شده از مراکز مجاز عرضه صورت پذیرد که متاسفانه بررسی شرایط مبدا تهیه آلایش، نحوه حمل و نگهداری الایش دامی توسط دستفروشان قابل نظارت نیست.

وی در پایان از عموم مردم درخواست کرد: تا تمامی فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار