نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه بیمارستان ۹۵ تخت خوابی مهدی‌شهر ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیگیر تجهیز و افتتاح این طرح هستیم.
کد خبر: ۸۰۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 07 December 2019

بیمارستان ۹۵ تخت‌خوابی مهدی‌شهر ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش تابناک سمنان: احمد همتی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مسائل مرتبط با مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است، تأکید کرد: بررسی توافقنامه پردیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با دانشگاه آزاد مهدی‌شهر برای اسکان دانشجویان پردیس بین‌المللی و خارجی و استقرار رادیولوژیست طی دو روز در هفته در بیمارستان مهدی‌شهر در زمره این مسائل هستند که محقق خواهند شد.

وی بابیان اینکه پس از تامین متخصص جراحی، مقرر شد تا هفته‌ای دو روز این متخصص در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر مستقر شود، تأکید کرد: برای اتاق «وی آی پی» زایمان بیمارستان مهدی‌شهر نیز مجوز لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی صادر می‌شود.

عضو خانه ملت بابیان اینکه بیمارستان ۹۵ تختخوابی مهدی‌شهر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کار تکمیلی به‌خوبی در حال اجرا است، گفت: موضوع تجهیزات کامل بیمارستان در نشست با وزیر بهداشت پیگیری می‌شود.

همتی به موارد مصوب شده در جلسه بنیاد توسعه مهدی‌شهر نیز اشاره کرد و گفت: رفع مشکل زمین دانشکده منابع طبیعی مهدی‌شهر و همچنین تکمیل آسفالت بلوار خلیج‌فارس، همراهی راهداری و پایانه‌های جاده‌ای برای شناسایی زمین‌های متعلق به راه و شهرسازی و پیگیری برای واگذاری آن‌ها برای تعریض بلوار و خیابان امام مهدی‌شهر که مجوز آن دریافت شده و نیز مشکل عدم وجود دوربرگردان در منطقه دربند ازجمله موارد مطروحه و پیگیری شده هستند.

وی افزود: بر همین اساس طرح تکمیل کمربند مهدی‌شهر نیز هم‌اکنون در حال مطالعه است و حداکثر تا ۴۵ روز آینده تعیین تکلیف می‌شود و اعتبار لازم در این زمینه پیش‌بینی‌شده است و از سوی دیگر میدان دربند مهدی‌شهر نیز پس از مطالعه کمربندی به اجرا درخواهد آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار