کد خبر: ۸۰۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 07 December 2019
انتخابات 98 - اردبیل| عضو هیئت رئیسه مجلس هفتم از حوزه انتخابیه اردبیل ثبت‌نام کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  حسن نوعی اقدم عضو هیئت رئیسه مجلس هفتم و از طراحان اصلی قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی امروز در فرمانداری اردبیل حضور یافته و از حوزه اردبیل، نیر،‌نمین و سرعین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز اقتصاد ما با چالش‌های بزرگی روبرو است دلایل معلوم و غیر قابل کتمانی دارد و از همین روی معتقدم مجلس‌جای هر کسی نیست گفت: اگر هزار سال هم با شعارهای فعلی و با افرادی که برای مجلس ساخته نشده‌اند سپری شود باز هم تورم لجام گسیخته جولان خواهد داد و باز هم مشکلات اقتصادی دایره معیشتی مردم را تنگ تر خواهد کرد.

نوعی اقدم با تصریح به اینکه برای نجات معیشت و اقتصاد مردم و کشور هیچ راهی به جز محقق شدن طرح‌های زیر بنایی نداریم  و استقلال بانک مرکزی تورم بی محابا را مهار خواهد کرد و پس از آن شاهد ثبات اقتصادی خواهیم بود, افزود: به همان اندازه که معتقدم مجلس جای هر کسی نیست باید گفت اقتصاد هم کار هر کسی نیست، گره گشایی از کلاف سردرگم اقتصادی کشور ممکن نیست مگر با استقلال بانک مرکزی، این یک شعار نیست که کاربری انتخاباتی داشته باشد این یک اصل علمی است که فقط از عهده مجلس بر خواهد آمد، خارج از این طرح هر چه اقدام شود موقتی و در نهایت تورم زا است.

آماده مناظره و پاسخگویی در هر جمعی هستم

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از طرح‌های من در سطح ملی بیمه تامین اجتماعی افراد بالای 30 سال است که به فضل الهی محقق می‌کنم, گفت: دولتی که نتواند بر اساس قانون اساسی برای جامعه جوان کشور کار فراهم کند باید حداقل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد، این طرح می‌تواند دغدغه‌ها و نگرانی‌ها جوانان در خصوص بیمه و آینده را مرتفع سازد برای این طرح برنامه ریزی کاملی انجام گرفته و منابع آن نیز مشخص شده تا در روند تصویب هیچگونه مشکلی نداشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس هفتم با بیان اینکهرویای استان شدن اردبیل اتفاقی است که از خاطره ها پاک شدنی نیست افزود: آماده مناظره و پاسخگویی در هر جمعی هستم چون به برنامه‌ها و طرح‌ها ایمان دارم، ایمان علمی وعملی با چاشنی شخصیت دینامیکی و پویایی که حتی رقیبانم نیز به آن معرتفند و سوابقم در مجلس نشانگر قدرت چانه زنی و به ثمر رساندن غیر ممکن‌ها است.

چهرهای سرشناس اردبیل امروز ثبت نام می‌کنند

امروز نسبت به روزهای دیگر ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل بیشتر بود و چهره‌های انتخاباتی ثبت‌نام خود را به آخرین روز مهلت مقرر موکول کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل به تسنیم گفت: تا پایان روز ششم ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی از 5 حوزه انتخابیه استان 150 نفر ثبت‌نام خود را به قطعی کردند که از این تعداد 14 نفر دارای تحصیلات دکتری، 122 نفر فوق لیسانس، 9 نفر لیسانس و 5 نفر دارای تحصیلات حوزوی می‌باشند.

ندایی تصریح کرد: تا پایان روز ششم 30 نفر در 5 حوزه انتخابیه استان اردبیل ثبت‌نام کردند که 12 نفر از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و اصلاندوز، 6 نفر از اردبیل، نیر،‌نمین و سرعین، 4 نقر خلخال و کوثر، 4 نفر مشگین‌شهر و 4 نفر از حوزه انتخابیه گرمی بودند.

وی افزود: جوان‌ترین کاندیدای ثبت‌نام کننده تا کنون 30 ساله بوده و مسن‌ترین نیز 61 ساله می‌باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار