عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛
محمد حسین صفار هرندی گفت: عملکرد دولت از لحاظ شرایط زمانی و کیفیت انجام، خلاف نظر کارشناسان اقتصادی بوده است و این نکته را رهبری نیز در سخنرانی تاکید کردند.
کد خبر: ۸۰۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 07 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ دکتر محد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه بصیرت سیاسی کارکنان وهادیان سیاسی بسیج که در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه مقاومت امام حسین (ع) برگزارگردید، با اشاره به حوادث اخیر اغتشاشات کشور  اعلام نمود: بی دولت کردن کشورهای منطقه و کشور ما از پروژه های خطرناکی  است که امریکایی ها به دنبال ایجاد آن بودند.

وی در ادامه افزود: این پروژه خطرناک در عراق و لبنان عملی شد و در کشور ما نیز با آشوب های بنزینی بدنبال همین ماجرا بودند که با درایت رهبری معظم و بصیرت مردم انقلابی این نقشه در نطفه،خفه گردید.

وی افزود: دشمن باید بداند که مملکت ما صاحب دارد و نائب  امام زمان (عج) در راس امور است؛ ولی فقیه علاوه بر وجهه و جایگاه سیاسی دارای جایگاه معنوی واعتقادی در میان  آحاد مردم است که گوش به فرامین الهی او می باشند و حتی غیر انقلابی  ها هم اعتقاد دارند که بالای سر این کشور باید ولی فقیه ای باشد که فصل الخطاب  امور باشد در غیر اینصورت ،کشور دچار مشکلات لا ینحل خواهند شد.

کارشناس مسایل سیاسی در خصوص فلسفه تشکیل جلسه شورای هماهنگی سران قوا، اظهار داشت: در جهت کار آمد کردن دستگاههای مختلف کشور و بر اساس اختیارات  ولی فقیه دستور تشکیل جلسه سران قوه را صادر کردند که امور اساسی کشور بصورت قرارگاهی مدیریت گردد و وظیفه هماهنگی  بین قوا که از شئون مهم رهبری است حاصل شود واین عین تقویت قانون مداری واحترام به مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: رهبری نظام فرمودند که بدون اینکه جایگاه رسمی قوا بهم بخورد بمنظور هم افزایی سه قوه تصیمات مهم را در کنار یکدیگر و در یک محیط کارشناسی با قوت  بگیرید وموانع را مرتفع کنید.

وی گفت: ادعای برخی از جریانات سیاسی که می گویند که این شورا دارای اختیارات فرا قانونی است بسیار جفاکارانه و ظالمانه است زیرا خیلی از آقایان تا دیروز مطرح می کردند رهبری در شرایط سخت اقتصادی کار نمی کند حالا ایشان را متهم می کنند در صورتیکه این جلسه از کارشناسان سه قوه تشکیل شده است.

این سخنران کشوری در ارتباط با نحوه عملکرد دولت درباره افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: عملکرد دولت از لحاظ شرایط زمانی و کیفیت انجام، خلاف نظر کارشناسان اقتصادی بوده است و این نکته را رهبری نیز در سخنرانی  تاکید کردند که رئیس جمهور نیز به طبع رهبری می بایستی مطابق نظرات کارشناسی عمل می کردند و کشور را دچار آشوب نمی کردند.

کوثری منش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار