کد خبر: ۸۰۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 07 December 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه انتخابیه اردبیل آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۶ آذر ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده از ساعت ۸صبح تا ۱۸عصر با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح ذیل است:

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

** علی نیکزاد؛ وزیر اسبق راه‌وشهرسازی ثبت نام کرد

علی نیکزاد، استاندار سابق اردبیل و وزیر راه و شهرسازی دولت دهم در پنجمین روز جهت ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری اردبیل شده و ثبت نام خود را تکمیل کرد.


علی نیکزاد

نیکزاد: عدم رسیدگی به معیشت مردم مهم‌ترین مشکل مجلس فعلی است/سرباز ولایت هستم

علی نیکزاد صبح امروز با حضور در فرمانداری اردبیل جهت ثبت نام در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همواره تابع ولایت بوده‌ام و با حضور در انتخابات امیدوارم سرباز ولایت و خادم ملت باشم و تابع قانون خواهم بود.

وی افزود: عدم اولویت‌بندی امور و عدم رسیدگی به وضعیت معشیت مردم از جمله بزرگترین ضعف‌های مجلس شورای اسلامی فعلی است.

داوطلب نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم یک مجلس انقلابی برای زمینه تشکیل دولت حزب الهی و مجلسی از بطن مردم برای مردم به خصوص برای حل مشکلات معیشتی مردم تشکیل دهیم.

نیکزاد در خصوص منابع مالی انتخاباتی خود عنوان کرد:‌ برادران، اقوام و آشنایان در حد مقدورات حداقلی کمک حالم خواهند بود و سعی می‌کنم مدیون کسی نباشم هرچند عنایت مردم همواره بزرگترین کمک را به من کرده است.

داوطلب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بزرگترین مشکل در استان اردبیل عدم وحدت میان نمایندگان استان است که عاجزانه از نمایندگان آتی خواهش می‌کنم تا در مباحث اقتصادی، تولیدی،‌ صنعتی، عمران شهری و روستایی،‌گردشگری و... طرح‌هایی را پیش‌بینی کنند و با هم برای تحقق آن‌ها تلاش کنند.وی تصریح کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی امتحان خود را پس داده‌اند، هرچند مردم در بحث معیشت و بروکراسی اداری و ناکارآمدی برخی از مدیران با مشکل مواجه هستند اما بالاتر از این مباحث به آرمان‌های نظام، ارزش‌ها و ولایت فقیه پایبند هستند و قطعا مردم با تمام توان در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد اما این شرکت به منزله راضی بودن از شرایط فعلی نیست.

نیکزاد گفت: ۱۱۰۰ روز استاندار اردبیل بوده‌ام که ۸۸ جلسه ملاقات عمومی گذاشتم و مشکلات بالغ بر ۸ هزار نفر از همشهریان وهم استانی‌ها را حل کرده‌ام و ۱۱۶ سفر به تمام ۹ شهرستان انجام دادم و در عرصه ورزشی، ارتباطات، توسعه راه، توسعه گردشگری و صنعتی، رفع مشکلات عشایر و... جزو برنامه جامع استانداری آن زمان بود که از همه این ها مهم‌ترین کارم رفع مشکلات مردم بود.

** همت قلی‌زاده در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

** عزیز دنیادیده جهت نمایندگی در مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

** محمد فیضی برای ثبت‌نام جهت نمایندگی مجلس یازدهم در فرمانداری اردبیل حاضر شد.

**ثبت‌نام ۱۰ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در پارس آباد

در پنجمین روز ۱۰ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در فرمانداری شهرستان پارس آباد حاضر شده و اقدام به ثبت‌نام نمودند.

**نماینده مجلس دهم از حوزه انتخابیه پارس آباد ثبت نام کرد

شکور پورحسین نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در پنجمین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم با حضور در فرمانداری پارس آباد ثبت نام کرد.

وکیل سپه، نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نیز امروز با حضور در فرمانداری شهرستان پارس آباد اقدام به ثبت نام کرد.

**ثبت‌نام ۳ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان گرمی

در پنجمین روز از ایام ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین مجلس شورای اسلامی، ۳ نفر با حضور در ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان گرمی اقدام به ثبت‌نام نمودند؛ یک نفر از این ثبت‌نام کنندگان بانو و ۲ نفر آقا بودند.

** اعلام حضور ۷ داوطلب از مشگین شهر

آقایان محمد مختاری، حسین پیری آیواتلو، فیروز عطایی، جعفر جبرائیلی، کرامت قربانی، مسعود ناقلی، قاسم پور ایمان امروز ثبت نام خود را از حوزه مشگین شهر تکمیل کردند.

** ۲۶ داوطلب در پنجمین روز نمایندگی مجلس از حوزه اردبیل ثبت نام کردند

در حوزه‌ی انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، امروز ۲۶ کاندیدا با مراجعه به فرمانداری اردبیل اقدام به نام‌نویسی کردند که ۲۰ تن از این افراد از فرمانداری اردبیل و ۶ نفر دیگر از وزارت کشور ثبت نام کردند؛ بدین ترتیب مجموع ثبت نام کنندان از حوزه‌ اردبیل، نیر، نمین و سرعین در پنج روز به ۵۸ نفر رسید.

**7داوطلب در پنجمین روز ثبت‌نام مجلس یازدهم در خلخال

فریدون بابائی، فرماندار شهرستان خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از روز شلوغ ستاد انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: 7داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم امروز در فرمانداری اردبیل حاضر شده و ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار