در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول نیروی زمینی تهران در خانه پذیرای فجرسپاسی شیراز خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 06 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایلنا:نیروی زمینی هفته قبل در کرمان مغلوب مس شد تا همچنان روند سینوسی اش در کسب نتیجه ادامه داشته باشد. شاگردان روانخواه در سه دیدار اخیرشان دو باخت، یک برد، سه امتیاز، چهار گل زده، پنج گل خورده و یک کلین شیت داشته اند.

نیروی زمینی در مجموع پانزده دیدار قبل خود پنج پیروزی، سه تساوی و هفت باخت را پشت سر گذاشت و اکنون با هجده امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

فجرسپاسی نیز هفته قبل موفق شد جدال حساس صدرنشینان را به نفع خود به پایان برساند و ضمن پیروزی برابر مس رفسنجان، از این تیم در جدول سبقت بگیرد. کاکوها در سه دیدار اخیرشان یک پیروزی، دو تساوی، پنج امتیاز، چهار گل زده و سه گل خورده داشته اند.

شاگردان مهابادی در مجموع چهارده دیداری که تا این مقطع به انجام رسانده اند، هفت پیروزی، شش تساوی و یک باخت در کارنامه ثبت کرده اند و با بیست و هفت امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند.

اختلاف فجر با صدر تنها دو امتیاز است و این نکته می تواند انگیزه فجری ها را در جدال با نیروی زمینی دو چندان کند، چرا که در صورت پیروزی در این دیدار و ناکامی نود و گل ریحان، آن ها می توانند به صدر جدول صعود کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار