فرهاد تجری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن لیست دارایی مسئولین در اختیار قوه قضاییه برای پیگیری تخلفات خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 05 December 2019

فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در مورد شایعات اخیر مبنی بر سرمایه گذاری وی در خارج از کشور گفت: منشا بسیاری از اخبار و مباحث کذب که درصدد تخریب شخصیت نمایندگان است توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد که ۴۵ خبر تخریبی علیه من منتشر کند. سرمایه گذاری در خارج از کشور را به شدت تکذیب می‌کنم و در صورت مشاهده هرگونه سرمایه گذاری در خارج از کشور توسط من و بستگان در حضور اصحاب رسانه مطرح شود تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

وی در ادامه افزود: ظرف سال‌های نمایندگی با وجود مشغله بسیار در مرکز، در جلسات تصمیم گیری مدیران استان در کنار مردم حوزه انتخابیه بودیم و موضوع پنهانی وجود ندارد. همچنین افتخار ما این است که در دوران نمایندگی منزل شخصی ما در حوزه انتخابیه قرار داشته و این برای همه مردم عیان است و لیست دارایی‌های مسئولین در اختیار قوه قضاییه قرار می‌گیرد تا تخلفات پیگیری شوند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در مورد سود دریافت شده از مبادلات مرزی اظهار کرد: این موارد شایعی بیشتر نیست همچنین من و بستگانم در فعالیت مرزی مشغول نیستیم. در تلاشیم بستر تجارت در مرز‌ها را برای مردم فراهم کنیم تا مردم در آن منفعتی به دست آورند. این شایعات فقط در بعد تخریبی بوده و هیچگونه صحتی ندارد. با روند و رویکرد نظام هیچ فردی از زیر تیغ عدالت دستگاه قضایی کشور رد نخواهد شد و در برخورد با حوزه‌های فسادخیز کوشش می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار