به بهانه پرواز شانزدهم؛
به گزارش تابناک سمنان، از چهاردهم آبان سال جاری که  اولین پرواز مسافربری از فرودگاه سمنان به مقصد مشهد انجام شد تا دوازدهم آذر، شانزده پرواز انجام شده است.
کد خبر: ۸۰۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 03 December 2019

فراموشی در راه اندازی ستاد حمایت از فرودگاه سمنان

فرودگاه سمنان با تلاش مسئولان استان سمنان به ابزاری کارآمد برای رونق اقتصادی و توسعه تبدیل شده است اکنون پس از شانزده پرواز هنوز در انتظار اجرای قول و قرارهای مسئولین استان می باشد.

یکی از مصوبات مسئولین که تا این لحظه اجرایی نشده است«راه اندازی ستاد حمایت از فرودگاه سمنان»می باشد.

توسعه فرودگاه سمنان با برخورداری استان از ۲ هزار و ۲۰ واحد صنعتی، ۱۹۸ هزار هکتار عرصه کشاورزی و هزاران آثار طبیعی، تاریخی و گردشگری می‌تواند ظرفیت‌های اشتغال زا در منطقه را فراهم کند.

هنوز از یاد نبردیم که سید عباس دانایی در زمان اولین پرواز، از به شهروندان سمنان ، درخواست کرد، از این پروازهای معنوی حمایت کنند چراکه مسافرت هوایی به مشهد الرضا باعث توسعه شهر سمنان می‌شود،حال که هم استانی های عزیز علی الخصوص مردم شهرستان سمنان به این ندا لبیک گفتند آیا مسئولین شهر ، به قول های خود جامه عمل پوشاندند؟

چرا ستادی که قرار بود با تشکیل جلسات و ابلاغ مصوبات به دستگاه های دولتی بصورت جدی در قامت حمایت از فرودگاه سمنان برخیزد چرا به خواب پاییزی فرو رفته است؟

البته که در این بین نباید از تلاش های برخی از مسئولین از جمله جناب دکتر رضوی شهردار محترم سمنان برای تشکیل چنین ستادی به راحتی گذشت چرا که اگر مسئولین در شهرداری سمنان و البته دیگر دستگاه‌های اجرایی نبود یقینا اقدام بسیار بزرگی مانند راه‌اندازی فرودگاه مؤثر نمی افتاد و البته که تعهد به خرید 20صندلی هواپیما از دیگر اقدامات شایسته شهردار غیر بومی سمنان می باشد.

ضمن اینکه مدیریت  شرکت عقاب افشان نیز با تعهد به خرید 10صندلی، و همچنین شهردار شهمیرزاد با تعهد به خرید 3 صندلی تنها حامیان حمایت از فرودگاه سمنان هستند.

کمتر کسی هست که از وجود مشکلات عدید در صنعت خودرو خبر نداشته باشد،تحریم های بین المللی و متاسفانه بی مهری های داخل کشور عرصه را عاشقان این صنعت تنگ کرده است اما با این حال کارآفرینانی چون مهندس اکبری راد با نگاه بلند مدت قدم در این راه سخت گذاشته اند و با حمایت های خود زمینه را برای توسعه پایدار استان فراهم نموده اند.

جا دارد همه کارآفرین های استان پا به این عرصه گذارده و با حمایت های خود مسیر را برای آبادانی استان هموار سازند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار