بهروز اسودی:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه از ابتدا سال جاری ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است، گفت: مشکلات یک هزار واحد تولیدی تاکنون بررسی‌شده است.
کد خبر: ۸۰۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 03 December 2019

تصویر مرتبط

رئیس سازمان صمت استان سمنان پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تاکنون در این ستاد مشکل یک هزار و ۱۲واحد تولیدی در بخش‌های مختلف رسیدگی شده است، بیان کرد: مجموعاً ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه در سال جاری به ۱۶۴ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات داده‌شده است، افزود: این واحدها ۴۶۳ میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند.

بهروز اسودی گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان از مجموع وام‌های پرداختی به ۶۴ واحد تولیدی از محل رونق تولید و ۱۶۳ میلیارد تومان دیگر به ۱۰۰ واحد تولیدی از محل بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت‌شده است.

اسودی بیان کرد: کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان در نشست‌های خود تاکنون مشکلات یک هزار و ۱۲ واحد تولیدی را بررسی و همچنین دو هزار و ۱۴۹ مصوبه را نیز تصویب کرده که ۷۲ درصد آن‌ها تاکنون اجرایی شده‌اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  افزود: از مجموع مصوبات کارگروه، ۳۹درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۱۶ درصد مربوط به امور زیربنایی، ۱۵ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۷درصد مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی متعلق به سایر مقولات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار