طی مراسمی؛
به گزارش تابناک سمنان: مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود از افتتاح زورخانه امیر المومنان (ع) شهر مجن با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 02 December 2019

نتیجه تصویری برای زورخانه ی امیرالمومنین مجن

رئیس ورزش و جوانان شهرستان شاهرود  بابیان اینکه در حاشیه سفر معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان به شاهرود، زورخانه امیرالمومنان (ع) شهر مجن در شمال شاهرود افتتاح شد، گفت: این پروژه از محل اعتبارات عمرانی استانی در سال ۹۷ کلنگ زنی و در همین ماه مراحل ساخت آن تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

محمدی افزود: این زورخانه در دو فاز ساخته‌شده که فاز نخست آن شمال گود، سالن استاندارد، گرمایش، نور، کف‌پوش، سکوی تماشاگران و محل قرارگیری مرشد  است که تأمین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و کمک‌های اهدایی وزارت نفت بوده و فاز دوم آن تابستان سال ۹۹ با تجهیز رختکن، سرویس بهداشتی، اتاق مدیریت  افتتاح خواهد شد.

وی همچنین بابیان اینکه ساخت زورخانه امیرالمومنین (ع) مجن تا امروز مجموعاً ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه داشته است، ابراز کرد: این پروژه در ۵۰۰ مترمربع شامل ۳۱۲ مترمربع در فاز نخست و ۱۸۸ مترمربع در فاز دوم ساخته‌شده است.

رئیس ورزش و جوانان شاهرود  در پایان تصریح کرد: معاون امور حقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان به همراه دیگر مقامات شهرستانی و استانی در مراسم افتتاح زورخانه امیر المومنان (ع) مجن حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار