سرهنگ حمید دامغانی:
 به گزارش تابناک سمنان: طرح محلات اسلامی در ۲۳ نقطه از استان سمنان با هدف کاهش دغدغه‌های حوزه اجتماعی، موضوع عدالت اجتماعی و شرایط حاشیه‌نشینی در شهر‌ها اجرا شد.
کد خبر: ۸۰۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 02 December 2019

تصویر مرتبط

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع شماری از مردم شاهرود، با ابراز خوشحالی از اینکه در جمع مردم شهرک فدک شاهرود حاضر شده است، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت: اهمیت سپاه به حوزه‌های اجتماعی هر روز بیشتر از قبل می‌شود و با توجه به دغدغه‌های حوزه اجتماعی، موضوع عدالت اجتماعی و شرایط حاشیه‌نشینی در شهر‌ها به جهت کمک به این امر و کاهش مشکلات مردم، طرح محلات اسلامی ارائه شده است.

وی ابراز داشت: استان سمنان مبتکر طرح محلات اسلامی بوده که هم‌اکنون در کشور اجرا می‌شود و در ۲۳ نقطه استان، محلات اسلامی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر لزوم توانمندسازی محلات اسلامی در راستای مطالبه‌گری مشکلات گفت: شهرستان شاهرود، هشت محله اسلامی دارد و کار‌های خوبی در آن‌ها انجام شده است؛ توسعه و رشد محله باید متوازن و در همه عرصه‌ها باشد.

نخستین مهد قرآن بسیج شهرستان شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و مسؤولان شهرستان در محله اسلامی شهرک فدک شاهرود افتتاح شد.

در این مراسم که فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و سایر مسؤولان شهرستان هم حضور داشتند، صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی امام رضا (ع) شهرک فدک شاهرود به‌صورت نمادین از مجموع ۴۰ صندوق قرض‌الحسنه بسیج شهرستان شاهرود افتتاح شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار