کد خبر: ۸۰۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 02 December 2019

به گزارش آران مغان، همزمان با صدور دستور وزیر کشور ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم از روز يكشنبه 10 آذر ماه در ستاد انتخابات شهرستان مرزي پارس آبادمغان آغاز شد.

علی عبدي، ایرج بیگدلو، حبیب برومند و ياسر ملکی چهار فردی بودند که در اولین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی در فرمانداري شهرستان پارس آباد ثبت نام كردند.

ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالي تا 16 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 18 در فرمانداری پارس آباد انجام می‌شود، كه به نظر می‌رسد ديگر داوطلبان حضور خود را به روزهای بعد موکول کرده باشند.

حاجي پور سرپرست فرمانداري شهرستان پارس آباد در بازديد از محل ثبت نام داوطلبان کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداري پارس آباد گفت: ثبت نام از کاندیداها از امروز به مدت یک هفته و تا ۱۶ آذر ادامه خواهد داشت و افراد واجد شرایط جهت ثبت‌نام می توانند در این مدت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به مرکز حوزه‌ انتخابیه در فرمانداري پارس آباد مراجعه و ثبت نام كنند.

گفتني است، در حوزه انتخابيه شهرستانهاي پارس آباد، بيله سوار و اصلاندوز با آراي مردم اين منطقه يك نفر انتخاب شده و راهي مجلس يازدهم شوراي اسلامي خواهد شد.

 

انتخابات مجلس پارس آباد

انتخابات مجلس پارس آباد

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار