همزمان با آغاز ثبت نام انتخابات مجلس
با حکم استاندار اردبیل، عدالت حاجی پور به سرپرستي فرمانداری شهرستان مرزي پارس آباد مغان و علي علايي به عنوان مشاور استاندار اربيل منصوب شدند.
کد خبر: ۸۰۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 01 December 2019

به گزارش تابناک اردبیل، طی حکمی از سوی اکبر بهنامجو استاندار اردبیل، عدالت حاجی پور به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد منصوب شد.

در حکم سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد آمده است؛ نظر به شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی، به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و به موجب این ابلاغ، با حفظ پست سازمانی، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد منصوب می‌شوید‌

در این باره بخوانید
رئیس جمهور:ارس آلوده است/فرماندار مغان:تکذیب می کنم!

گفتنی است؛ عدالت حاجی پور پیش از این معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان پارس آباد بود.

طی حکمی از سوی استاندار اردبیل، علی علایی فرماندار سابق شهرستان پارس آباد نیز به سمت مشاور استاندار منصوب شد.

سایت آران مغان هم نوشت: گفته مي شود، تغيير فرماندار شهرستان پارس آباد مغان به اين علت كه يكي از كانديداي انتخابات يازدهم مجلس از حوزه انتخابيه پارس آباد، بيله سوار و اصلاندوز با وي نسبت فاميلي دارد جهت دوري از ايجاد هرگونه شائبه و حرف و حديثها در روند انتخابات اين تغييرات انجام شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
تابی جان
کاربرد این چنین کلماتی در خصوص کسانی که کم و یا زیاد سالها در مسئولیتی زحمت کشیدند و بنا به تشخیص مسئول بالا دستی مسئولیت خود را به فرد دیگری واگذار کردند زیبنده یک جامعه با فرهنگ اسلامی و ایرانی نیست می توانستی بنویسی از مسئولیت فلان فرمانداری آزاد شد یا مسئولیتش به فرد دیگر واگذار شد یا از مسئولیت فلان بری شد.امیدوارم بیشتر احترام همدیگر را رعایت کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
جل خالق یعنی فامیل ایشان باز امید به نماینده شدن دارد؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار