محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۸۰۳ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها ۳۰میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۸۰۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 01 December 2019

نتیجه تصویری برای کمیته امداد استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد سمنان بابیان اینکه طی هشت‌ماهه نخست امسال ۸۰۳فرصت شغلی برای مددجویان در کمیته امداد استان سمنان ایجادشده است، ابراز داشت: هدف از ایجاد فرصت‌های شغلی توانمندسازی و بهبود وضعیت معیشت مددجویان است که این مهم در کمیته امداد به‌طور جد پیگیری می‌شود.

وی بابیان اینکه به‌طورکلی یازده طرح شیلات تحت نظارت کارشناسان اشتغال این نهاد باهدف پایدارسازی و جلوگیری از راکد شدن قرار دارد، ابراز داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه طرح شیلات برای مددجویان این نهاد اجرایی شده است.

مسعودیان راد بابیان اینکه عمده مشاغل ایجادشده در حوزه امور خدماتی با ۳۷۹ طرح است، افزود: ۳۳۰ طرح دام‌پروری، ۵۳ طرح کشاورزی، ۲۰ طرح صنایع‌دستی و ۱۸ طرح صنعتی و معدنی به ترتیب بیشترین حوزه مشاغل ایجادشده را به خود اختصاص دادند.

وی بابیان اینکه برای ایجاد این فرصت‌های شغلی  ۳۰ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: چهار هزار و ۸۹۰ طرح فعال اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد تحت نظارت این نهاد قرار دارد که همکاری بانک‌ها، صندوق ولایت امداد و صندوق توسعه ملی در این امر شایان تقدیر است.

مسعودیان راد همچنین بابیان اینکه برای افراد جویای کار از محل همین بانک‌ها تسهیلات مناسب پرداخت‌شده است، افزود: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال یکی از راه‌های توانمندی و خودکفایی مددجویان محسوب می‌شود لذا متقاضیان و مددجویان می‌توانند برای مشاوره شغلی به کمیته امداد مراجعه و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار